dc.contributor.author |
MOCANU, Liuba |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-30T14:53:52Z |
|
dc.date.available |
2019-12-30T14:53:52Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
MOCANU, Liuba. Întrebarea – formă de dezvoltare intelectuală a copiilor prin limbaj. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. C. PERJAN [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2019 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol.2 (seria 21), p. 67-73. Bibliogr.- 8 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1749 |
|
dc.description.abstract |
One of the problems of early childhood development is intellectual development. Intellectual education is a component of education that, through scientific and humanistic values, contributes to the formation and development of intellectual capacities, cognitive and instrumental function, assimilation schemes, operating structures, motivations, etc., as well as all the mobiles that trigger, the activity of the educational object directed in this direction. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Întrebarea --dezvoltare intelectuală a copiilor prin limbaj |
en_US |
dc.subject |
Forma întrebării |
en_US |
dc.subject |
Întrebările deschise |
en_US |
dc.subject |
Întrebările de control |
en_US |
dc.subject |
Întrebările exploratorii |
en_US |
dc.title |
Întrebarea – formă de dezvoltare intelectuală a copiilor prin limbaj |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |