REPOZITORIU UPSC

Întrebarea – formă de dezvoltare intelectuală a copiilor prin limbaj

Show simple item record

dc.contributor.author MOCANU, Liuba
dc.date.accessioned 2019-12-30T14:53:52Z
dc.date.available 2019-12-30T14:53:52Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation MOCANU, Liuba. Întrebarea – formă de dezvoltare intelectuală a copiilor prin limbaj. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. C. PERJAN [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2019 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol.2 (seria 21), p. 67-73. Bibliogr.- 8 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1749
dc.description.abstract One of the problems of early childhood development is intellectual development. Intellectual education is a component of education that, through scientific and humanistic values, contributes to the formation and development of intellectual capacities, cognitive and instrumental function, assimilation schemes, operating structures, motivations, etc., as well as all the mobiles that trigger, the activity of the educational object directed in this direction. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Întrebarea --dezvoltare intelectuală a copiilor prin limbaj en_US
dc.subject Forma întrebării en_US
dc.subject Întrebările deschise en_US
dc.subject Întrebările de control en_US
dc.subject Întrebările exploratorii en_US
dc.title Întrebarea – formă de dezvoltare intelectuală a copiilor prin limbaj en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account