REPOZITORIU UPSC

Paradigma teoriilor de inteligență

Show simple item record

dc.contributor.author ȘCHIOPU, Lucia
dc.date.accessioned 2019-12-11T10:20:21Z
dc.date.available 2019-12-11T10:20:21Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation ȘCHIOPU, Lucia. Paradigma teoriilor de inteligență. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2016 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol.3 (continuare) (seria 18), p. 129-133. Bibliogr.- 5 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1708
dc.description.abstract Teoriile de învăţare a inteligenţei arată modul în care evoluează inteligenţa, originea şi interacţiunile senzorio-motorii ale subiecţilor cu mediul înconjurător. Aceste teorii sunt de natură constructivă, deoarece insistă mult pe construirea inteligenţei pe baza interacţiunilor dintre individ şi mediul său. Trăsăturile caracteristice ale inteligenţei au fost identificate în diverse teorii în care au fost oglindite capacitatea de copiere şi adecvare la noi situaţii a unor simbioze comportamentale, capacitatea de a induce comportamente în mediul social, capacitatea de a exprima trăiri care pot induce altora aceleaşi trăiri sau trăiri asemănătoare, capacitatea de a estima complexitatea unui fenomen ș.a. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Teoriile de învăţare a inteligenţei en_US
dc.subject Teoria triarhică --Triarchic Theory en_US
dc.subject Teoria inteligenţelor multiple--Multiple Intelligences en_US
dc.subject Teoria structurii intelectului --Structure of Intellect en_US
dc.title Paradigma teoriilor de inteligență en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account