dc.contributor.author |
ȘCHIOPU, Lucia |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-11T10:20:21Z |
|
dc.date.available |
2019-12-11T10:20:21Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
ȘCHIOPU, Lucia. Paradigma teoriilor de inteligență. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2016 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol.3 (continuare) (seria 18), p. 129-133. Bibliogr.- 5 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1708 |
|
dc.description.abstract |
Teoriile de învăţare a inteligenţei arată modul în care evoluează inteligenţa, originea şi interacţiunile senzorio-motorii ale subiecţilor cu mediul înconjurător. Aceste teorii sunt de natură constructivă, deoarece insistă mult pe construirea inteligenţei pe baza interacţiunilor dintre individ şi mediul său. Trăsăturile caracteristice ale inteligenţei au fost identificate în diverse teorii în care au fost oglindite capacitatea de copiere şi adecvare la noi situaţii a unor simbioze comportamentale, capacitatea de a induce comportamente în mediul social, capacitatea de a exprima trăiri care pot induce altora aceleaşi trăiri sau trăiri asemănătoare, capacitatea de a estima complexitatea unui fenomen ș.a. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Teoriile de învăţare a inteligenţei |
en_US |
dc.subject |
Teoria triarhică --Triarchic Theory |
en_US |
dc.subject |
Teoria inteligenţelor multiple--Multiple Intelligences |
en_US |
dc.subject |
Teoria structurii intelectului --Structure of Intellect |
en_US |
dc.title |
Paradigma teoriilor de inteligență |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |