dc.contributor.author |
SOLCAN, Angela |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-09T18:25:22Z |
|
dc.date.available |
2019-12-09T18:25:22Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
SOLCAN, Angela. La dualité de l’apprentissage: l’auto-apprentissage et l’autorégulation dans l’acquisition du français langue étrangère (FLE). In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2016 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol.3 (continuare) (seria 18), p. 91-95. Bibliogr.- 5 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1700 |
|
dc.description.abstract |
Prezentul articol tratează problema învățământului autoreglat al limbii franceze ca limbă străină in cadrul predării – învățării în mediul școlar din Republica Moldova.
În cadrul societății actuale caracterizată de schimbări permanente formarea unor persoane autonome și capabile de a învăța independent după încheierea studiilor pe tot parcursul vieții reprezintă o finalitate importantă a educației.
Dezvoltând cadrul conceptual al autonomiei în învățământ, noi am identificat asemănările și deosebirile dintre noțiunile «l’autorégulation, auto-apprentissage, autonomie totale, sem-autonomie, auto-apprentissage institutionnalisé et autodidaxie.
Învățarea autonomă a limbii franceze, limbă străină se manifestă schimbând rolurile actorilor principali ai învățământului: elevul devine subiect al învățării, iar profesorul preia rolul de formator, consilier, rolul de a furniza materialul și rolul de însoțitor. Astfel, la elevi apare motivația internă, mai solidă legată de plăcerea de a învăța, de curiozitate, de creație. |
en_US |
dc.language.iso |
fr |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
La dualité de l’apprentissage |
en_US |
dc.subject |
L’autorégulation |
en_US |
dc.subject |
L’auto-apprentissage institutionnel |
en_US |
dc.subject |
L’autodidaxie |
en_US |
dc.title |
La dualité de l’apprentissage: l’auto-apprentissage et l’autorégulation dans l’acquisition du français langue étrangère (FLE) |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |