REPOZITORIU UPSC

La dualité de l’apprentissage: l’auto-apprentissage et l’autorégulation dans l’acquisition du français langue étrangère (FLE)

Show simple item record

dc.contributor.author SOLCAN, Angela
dc.date.accessioned 2019-12-09T18:25:22Z
dc.date.available 2019-12-09T18:25:22Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation SOLCAN, Angela. La dualité de l’apprentissage: l’auto-apprentissage et l’autorégulation dans l’acquisition du français langue étrangère (FLE). In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2016 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol.3 (continuare) (seria 18), p. 91-95. Bibliogr.- 5 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1700
dc.description.abstract Prezentul articol tratează problema învățământului autoreglat al limbii franceze ca limbă străină in cadrul predării – învățării în mediul școlar din Republica Moldova. În cadrul societății actuale caracterizată de schimbări permanente formarea unor persoane autonome și capabile de a învăța independent după încheierea studiilor pe tot parcursul vieții reprezintă o finalitate importantă a educației. Dezvoltând cadrul conceptual al autonomiei în învățământ, noi am identificat asemănările și deosebirile dintre noțiunile «l’autorégulation, auto-apprentissage, autonomie totale, sem-autonomie, auto-apprentissage institutionnalisé et autodidaxie. Învățarea autonomă a limbii franceze, limbă străină se manifestă schimbând rolurile actorilor principali ai învățământului: elevul devine subiect al învățării, iar profesorul preia rolul de formator, consilier, rolul de a furniza materialul și rolul de însoțitor. Astfel, la elevi apare motivația internă, mai solidă legată de plăcerea de a învăța, de curiozitate, de creație. en_US
dc.language.iso fr en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject La dualité de l’apprentissage en_US
dc.subject L’autorégulation en_US
dc.subject L’auto-apprentissage institutionnel en_US
dc.subject L’autodidaxie en_US
dc.title La dualité de l’apprentissage: l’auto-apprentissage et l’autorégulation dans l’acquisition du français langue étrangère (FLE) en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account