REPOZITORIU UPSC

L’enseignement / apprentissage du français dans ses variations situationnelles

Show simple item record

dc.contributor.author GUZUN, Maria
dc.date.accessioned 2019-12-09T15:14:18Z
dc.date.available 2019-12-09T15:14:18Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation GUZUN, Maria. L’enseignement / apprentissage du français dans ses variations situationnelles. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2016 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol.3 (continuare) (seria 18), p. 73-77. Bibliogr.- 4 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1696
dc.description.abstract Pentru a organiza predarea/învățarea eficace a limbii franceze, trebuie de dezvoltat competența situațională și de elaborat direcțiile cadrului situațional, care corespund atitudinilor enunțiative de bază, prezente în modelele actelor comunicative, regrupate în funcție de orientarea lor pragmatică. Trebuie de luat în considerație și aspectul funcțional al limbii: modelul situațional elaborat trebuie să fie în corelație cu dialogul exploatat în cadrul înțelegerii orale, ceea ce va permite studenților să reutilizeze structurile și lexicul predat în clasă. E important de pus accentul pe dezvoltarea deprinderilor și priceperilor, care vor permite studenților să se exprime fără blocaje în situații reale de viață. en_US
dc.language.iso fr en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Apprentissage du français en_US
dc.subject L’enseignement en_US
dc.title L’enseignement / apprentissage du français dans ses variations situationnelles en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account