dc.contributor.author |
GUZUN, Maria |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-09T15:14:18Z |
|
dc.date.available |
2019-12-09T15:14:18Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
GUZUN, Maria. L’enseignement / apprentissage du français dans ses variations situationnelles. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2016 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol.3 (continuare) (seria 18), p. 73-77. Bibliogr.- 4 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1696 |
|
dc.description.abstract |
Pentru a organiza predarea/învățarea eficace a limbii franceze, trebuie de dezvoltat competența situațională și de elaborat direcțiile cadrului situațional, care corespund atitudinilor enunțiative de bază, prezente în modelele actelor comunicative, regrupate în funcție de orientarea lor pragmatică. Trebuie de luat în considerație și aspectul funcțional al limbii: modelul situațional elaborat trebuie să fie în corelație cu dialogul exploatat în cadrul înțelegerii orale, ceea ce va permite studenților să reutilizeze structurile și lexicul predat în clasă. E important de pus accentul pe dezvoltarea deprinderilor și priceperilor, care vor permite studenților să se exprime fără blocaje în situații reale de viață. |
en_US |
dc.language.iso |
fr |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Apprentissage du français |
en_US |
dc.subject |
L’enseignement |
en_US |
dc.title |
L’enseignement / apprentissage du français dans ses variations situationnelles |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |