REPOZITORIU UPSC

Abordări conceptuale și didactice ale fenomenului mass-media

Show simple item record

dc.contributor.author CULEA, Uliana
dc.date.accessioned 2019-12-09T15:08:43Z
dc.date.available 2019-12-09T15:08:43Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation CULEA, Uliana. Abordări conceptuale și didactice ale fenomenului mass-media. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2016 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol.3 (continuare) (seria 18), p. 64-68. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1695
dc.description.abstract The multimedia didactic succeeds in giving a new value to the objects of knowledge. It makes possible to give more importance, more reality to the reality. It allows certain reflections on the writing language dimension, on the new teaching-learning environments, a new relationship between teacher-student, the change of the scholar system. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.title Abordări conceptuale și didactice ale fenomenului mass-media en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account