dc.contributor.author |
CULEA, Uliana |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-09T15:08:43Z |
|
dc.date.available |
2019-12-09T15:08:43Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
CULEA, Uliana. Abordări conceptuale și didactice ale fenomenului mass-media. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2016 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol.3 (continuare) (seria 18), p. 64-68. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1695 |
|
dc.description.abstract |
The multimedia didactic succeeds in giving a new value to the objects of knowledge. It makes possible to give more importance, more reality to the reality. It allows certain reflections on the writing language dimension, on the new teaching-learning environments, a new relationship between teacher-student, the change of the scholar system. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.title |
Abordări conceptuale și didactice ale fenomenului mass-media |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |