dc.contributor.author |
BARBAROȘ, Ninel |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-09T11:10:59Z |
|
dc.date.available |
2019-12-09T11:10:59Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
BARBAROȘ, Ninel. Matricea și dimensiunile competenței lectorale. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2016 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol.3 (continuare) (seria 18), p. 46-491. Bibliogr.- 5 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1690 |
|
dc.description.abstract |
While research (PISA) on promoting reading among young people in Europe, targeting more accurate extraction of information from text, researches social reading emphasizes the increasingly powerful manifestations active and constructive achievements readers. Jurisdiction lecturers also includes capabilities motivational-emotional and communicative-interactive. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Matricea competenţei lectorale |
en_US |
dc.subject |
Competența lectorală |
en_US |
dc.subject |
Dimensiunile competenței lectorale |
en_US |
dc.title |
Matricea și dimensiunile competenței lectorale |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |