REPOZITORIU UPSC

Matricea și dimensiunile competenței lectorale

Show simple item record

dc.contributor.author BARBAROȘ, Ninel
dc.date.accessioned 2019-12-09T11:10:59Z
dc.date.available 2019-12-09T11:10:59Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation BARBAROȘ, Ninel. Matricea și dimensiunile competenței lectorale. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2016 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol.3 (continuare) (seria 18), p. 46-491. Bibliogr.- 5 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1690
dc.description.abstract While research (PISA) on promoting reading among young people in Europe, targeting more accurate extraction of information from text, researches social reading emphasizes the increasingly powerful manifestations active and constructive achievements readers. Jurisdiction lecturers also includes capabilities motivational-emotional and communicative-interactive. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Matricea competenţei lectorale en_US
dc.subject Competența lectorală en_US
dc.subject Dimensiunile competenței lectorale en_US
dc.title Matricea și dimensiunile competenței lectorale en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account