dc.contributor.author |
MARDARI, Alina |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-09T10:52:08Z |
|
dc.date.available |
2019-12-09T10:52:08Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
MARDARI, Alina.The effect of context-based video instruction on learning and motivation in a foreign language class. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2016 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol.3 (continuare) (seria 18), p. 38-42. Bibliogr.- 8 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1688 |
|
dc.description.abstract |
Prezentul articol abordează rolul folosirii videourilor în cadrul unei lecţii de limbă străină, ce contribuie esenţial la sporirea motivaţiei în procesul de învăţare al unei limbi. Importanţa folosirii învăţării bazată pe context, oferită în mare măsură de videouri, a fost tratată de teoriticienii şi costructiviştii ce susţin ideia învăţării socioculturale. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Learning foreign language |
en_US |
dc.subject |
Video instruction--learning foreign language |
en_US |
dc.subject |
Context-based videos--foreign language classes |
en_US |
dc.title |
The effect of context-based video instruction on learning and motivation in a foreign language class |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |