REPOZITORIU UPSC

The effect of context-based video instruction on learning and motivation in a foreign language class

Show simple item record

dc.contributor.author MARDARI, Alina
dc.date.accessioned 2019-12-09T10:52:08Z
dc.date.available 2019-12-09T10:52:08Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation MARDARI, Alina.The effect of context-based video instruction on learning and motivation in a foreign language class. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2016 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol.3 (continuare) (seria 18), p. 38-42. Bibliogr.- 8 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1688
dc.description.abstract Prezentul articol abordează rolul folosirii videourilor în cadrul unei lecţii de limbă străină, ce contribuie esenţial la sporirea motivaţiei în procesul de învăţare al unei limbi. Importanţa folosirii învăţării bazată pe context, oferită în mare măsură de videouri, a fost tratată de teoriticienii şi costructiviştii ce susţin ideia învăţării socioculturale. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Learning foreign language en_US
dc.subject Video instruction--learning foreign language en_US
dc.subject Context-based videos--foreign language classes en_US
dc.title The effect of context-based video instruction on learning and motivation in a foreign language class en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account