REPOZITORIU UPSC

Premise psihopedagogice ale motivaţiei învăţării limbii engleze

Show simple item record

dc.contributor.author BABÂRĂ, Eugenia
dc.contributor.author VERDEŞ, Maria-Rocselana
dc.contributor.author USATÎI, Larisa
dc.date.accessioned 2019-12-09T09:58:53Z
dc.date.available 2019-12-09T09:58:53Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation BABÂRĂ, Eugenia, VERDEŞ, Maria-Rocselana, USATÎI, Larisa. Premise psihopedagogice ale motivaţiei învăţării limbii engleze. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2016 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol.3 (continuare) (seria 18), p. 17-22. Bibliogr.- 6 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1684
dc.description.abstract The article deals with the role played by motivation from the psychological and pedagogical points of view in learning English. Motivation is the driving force in learning and is primordial in the process of personality development and the cognitive necessities. Instruction motivation consists of a complex of factors which change and form relations with each other continually. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Învăţarea limbii engleză--motivaţie en_US
dc.subject Limba engleză en_US
dc.subject Motivaţia învăţării--factor psihologic en_US
dc.title Premise psihopedagogice ale motivaţiei învăţării limbii engleze en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account