dc.contributor.author |
BABÂRĂ, Eugenia |
|
dc.contributor.author |
VERDEŞ, Maria-Rocselana |
|
dc.contributor.author |
USATÎI, Larisa |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-09T09:58:53Z |
|
dc.date.available |
2019-12-09T09:58:53Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
BABÂRĂ, Eugenia, VERDEŞ, Maria-Rocselana, USATÎI, Larisa. Premise psihopedagogice ale motivaţiei învăţării limbii engleze. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2016 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol.3 (continuare) (seria 18), p. 17-22. Bibliogr.- 6 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1684 |
|
dc.description.abstract |
The article deals with the role played by motivation from the psychological and pedagogical points of view in learning English. Motivation is the driving force in learning and is primordial in the process of personality development and the cognitive necessities. Instruction motivation consists of a complex of factors which change and form relations with each other continually. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Învăţarea limbii engleză--motivaţie |
en_US |
dc.subject |
Limba engleză |
en_US |
dc.subject |
Motivaţia învăţării--factor psihologic |
en_US |
dc.title |
Premise psihopedagogice ale motivaţiei învăţării limbii engleze |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |