REPOZITORIU UPSC

Showing versus telling in teaching creative writing

Show simple item record

dc.contributor.author GORDZEI, Polina
dc.date.accessioned 2019-12-09T08:25:31Z
dc.date.available 2019-12-09T08:25:31Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation GORDZEI, Polina. Showing versus telling in teaching creative writing. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2016 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol.3 (continuare) (seria 18), p. 3-8. Bibliogr.- 14 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1681
dc.description.abstract Scrisul academic veritabil se naşte dintr-o abordare activă, interogativă faţă de obiectul de studiu şi toti studenţii, indiferent de ciclul de studii, au potenţialul de a scrie mai bine. Prin învățarea scrisului creativ studentul dobîndește cîteva capacitați, precum: mobilitatea si flexibilitatea gîndirii, educarea atenției, curiozității, stimularea imaginației, dezvoltarea vocabularului, etc. Ca orice deprindere, scrisul creativ se formează prin exerciţii cu utilizarea anumitelor tehnici. Una dintre tehnici este ,,show, don’t tell”, care invaţă cum să elaboreze o idee pentru a fi bine înţeleşi. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Scrisul academic en_US
dc.subject Scrisul creativ en_US
dc.subject Showing versus telling en_US
dc.subject Teaching creative writing en_US
dc.title Showing versus telling in teaching creative writing en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account