dc.contributor.author |
VÎRLAN, Maria |
|
dc.contributor.author |
FRUNZE, Olesea |
|
dc.date.accessioned |
2019-09-10T15:21:20Z |
|
dc.date.available |
2019-09-10T15:21:20Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
VÎRLAN, Maria, FRUNZE, Olesea. Eventuale condiții socio-pedagogice de realizare și protecție a drepturilor copiilor educați în instituții rezidențiale. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2016 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 1 (seria 18), p. 154-160. Bibliogr.- 8 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1656 |
|
dc.description.abstract |
Being focused on the enforcement and protection of students’ personal, communication and civil rights, residential institutions education will be effective only if it has pedagogical insurance and support, embodied in a particular model of education. Educational system functionality is dependent on compliance with a set of pedagogical conditions. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Educația în instituțiile rezidențiale |
en_US |
dc.subject |
Protecția drepturilor civile--copii |
en_US |
dc.subject |
Psihopedagogia copilului |
en_US |
dc.title |
Eventuale condiții socio-pedagogice de realizare și protecție a drepturilor copiilor educați în instituții rezidențiale |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |