| dc.contributor.author | VÎRLAN, Maria | |
| dc.contributor.author | FRUNZE, Olesea | |
| dc.date.accessioned | 2019-09-10T15:21:20Z | |
| dc.date.available | 2019-09-10T15:21:20Z | |
| dc.date.issued | 2016 | |
| dc.identifier.citation | VÎRLAN, Maria, FRUNZE, Olesea. Eventuale condiții socio-pedagogice de realizare și protecție a drepturilor copiilor educați în instituții rezidențiale. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2016 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 1 (seria 18), p. 154-160. Bibliogr.- 8 titl. | en_US |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1656 | |
| dc.description.abstract | Being focused on the enforcement and protection of students’ personal, communication and civil rights, residential institutions education will be effective only if it has pedagogical insurance and support, embodied in a particular model of education. Educational system functionality is dependent on compliance with a set of pedagogical conditions. | en_US |
| dc.language.iso | ro | en_US |
| dc.publisher | Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” | en_US |
| dc.subject | Educația în instituțiile rezidențiale | en_US |
| dc.subject | Protecția drepturilor civile--copii | en_US |
| dc.subject | Psihopedagogia copilului | en_US |
| dc.title | Eventuale condiții socio-pedagogice de realizare și protecție a drepturilor copiilor educați în instituții rezidențiale | en_US |
| dc.type | Article | en_US |