REPOZITORIU UPSC

Modele psihopedagogice de pregătire pentru şcoală a copiilor cu cecitate

Show simple item record

dc.contributor.author FRUNZE, Olesea
dc.date.accessioned 2019-09-10T14:53:37Z
dc.date.available 2019-09-10T14:53:37Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation FRUNZE, Olesea. Modele psihopedagogice de pregătire pentru şcoală a copiilor cu cecitate. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2016 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 1 (seria 18), p. 140-144. Bibliogr.- 3 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1653
dc.description.abstract In this article is presented the data of the finding experiment, more precisely, the results obtained after applying the psycho pedagogical models of school preparation for blind children. The preschoolers that where included in the educational correction program have obtained significantly better results than children from the control group. The didactic work should be adapted to the specific development of the blind children and these models can be used as premises for developing training programs for blind preschoolers. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Învăţare mediată--copii nevăzători en_US
dc.subject Vârsta preşcolară en_US
dc.subject Pregătire pentru şcoală--modele psihopedagogice en_US
dc.subject Copii cu cecitate en_US
dc.subject Copii nevăzători en_US
dc.title Modele psihopedagogice de pregătire pentru şcoală a copiilor cu cecitate en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account