REPOZITORIU UPSC

Orientarea formativă în evaluarea copiilor cu deficiență mintală

Show simple item record

dc.contributor.author CIOBANU, Adriana
dc.date.accessioned 2019-09-10T14:29:40Z
dc.date.available 2019-09-10T14:29:40Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation CIOBANU, Adriana. Orientarea formativă în evaluarea copiilor cu deficiență mintală. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2016 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 1 (seria 18), p. 122-127. Bibliogr.- 4 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1650
dc.description.abstract This article states that in assessing of mental deficiency states appeared and developed formative orientation of develops knowledge and psychological evaluation activities Hereby this orientation aims quantitative aspect, that is any signs of delays in development , as well as qualitative aspect, imbalances and disharmonies. Also Formative Orientation aims perspective forecast investigated child and seeks to provide ways for individual therapeutic intervention developing programs. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Copii cu deficiență mintală en_US
dc.subject Cunoaşterea copilului--orientarea formativă en_US
dc.subject Evaluarea potenţialului la elevi en_US
dc.title Orientarea formativă în evaluarea copiilor cu deficiență mintală en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account