REPOZITORIU UPSC

Perspectiva constructivistă – o nouă paradigmă a învățării

Show simple item record

dc.contributor.author VINNICENCO, Elena
dc.date.accessioned 2019-09-09T13:31:38Z
dc.date.available 2019-09-09T13:31:38Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation VINNICENCO, Elena. Perspectiva constructivistă – o nouă paradigmă a învățării. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2016 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 1 (seria 18), p. 106-110. Bibliogr.- 5 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1647
dc.description.abstract In this article are presented elements of constructivist perspective. Constructive learning is a process in continuous evolution. The constructivist vision of learning refers to the systematic comprehension which focused on pupil. In context are described examples from educational practice, in which we underline the description of constructive model. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Constructivismul en_US
dc.subject Învățarea constructivistă en_US
dc.subject Paradigma constructivistă a învăţării en_US
dc.subject Viziunea constructivistă a învățării en_US
dc.title Perspectiva constructivistă – o nouă paradigmă a învățării en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account