REPOZITORIU UPSC

Dimensiuni ale interdisciplinarităţii în învăţământul artistic

Show simple item record

dc.contributor.author GHEORGHIŢĂ, Cezara
dc.date.accessioned 2019-07-06T14:14:26Z
dc.date.available 2019-07-06T14:14:26Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation GHEORGHIŢĂ, Cezara. Dimensiuni ale interdisciplinarităţii în învăţământul artistic. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2016 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 3 (seria 18), p. 184-189. Bibliogr.- 4 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1612
dc.description.abstract The trend of interdisciplinary organization of content education is one of the main directions of contemporary pedagogy. Designed content disciplines will provide a full picture of the areas studied and will facilitate the application of skills developed and their contextualization within other theoretical and practical disciplines. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject învăţământul artistic--interdisciplinaritatea en_US
dc.subject învăţământ artistic en_US
dc.subject educaţia plastică en_US
dc.subject educaţia tehnologică en_US
dc.subject cursul Etnografie en_US
dc.title Dimensiuni ale interdisciplinarităţii în învăţământul artistic en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account