dc.contributor.author |
GHEORGHIŢĂ, Cezara |
|
dc.date.accessioned |
2019-07-06T14:14:26Z |
|
dc.date.available |
2019-07-06T14:14:26Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
GHEORGHIŢĂ, Cezara. Dimensiuni ale interdisciplinarităţii în învăţământul artistic. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2016 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 3 (seria 18), p. 184-189. Bibliogr.- 4 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1612 |
|
dc.description.abstract |
The trend of interdisciplinary organization of content education is one of the main directions of contemporary pedagogy. Designed content disciplines will provide a full picture of the areas studied and will facilitate the application of skills developed and their contextualization within other theoretical and practical disciplines. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
învăţământul artistic--interdisciplinaritatea |
en_US |
dc.subject |
învăţământ artistic |
en_US |
dc.subject |
educaţia plastică |
en_US |
dc.subject |
educaţia tehnologică |
en_US |
dc.subject |
cursul Etnografie |
en_US |
dc.title |
Dimensiuni ale interdisciplinarităţii în învăţământul artistic |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |