| dc.contributor.author | GHEORGHIŢĂ, Cezara | |
| dc.date.accessioned | 2019-07-06T14:14:26Z | |
| dc.date.available | 2019-07-06T14:14:26Z | |
| dc.date.issued | 2016 | |
| dc.identifier.citation | GHEORGHIŢĂ, Cezara. Dimensiuni ale interdisciplinarităţii în învăţământul artistic. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2016 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 3 (seria 18), p. 184-189. Bibliogr.- 4 titl. | en_US |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1612 | |
| dc.description.abstract | The trend of interdisciplinary organization of content education is one of the main directions of contemporary pedagogy. Designed content disciplines will provide a full picture of the areas studied and will facilitate the application of skills developed and their contextualization within other theoretical and practical disciplines. | en_US |
| dc.language.iso | ro | en_US |
| dc.publisher | Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” | en_US |
| dc.subject | învăţământul artistic--interdisciplinaritatea | en_US |
| dc.subject | învăţământ artistic | en_US |
| dc.subject | educaţia plastică | en_US |
| dc.subject | educaţia tehnologică | en_US |
| dc.subject | cursul Etnografie | en_US |
| dc.title | Dimensiuni ale interdisciplinarităţii în învăţământul artistic | en_US |
| dc.type | Article | en_US |