REPOZITORIU UPSC

Proiectarea și organizarea spațiului comercial

Show simple item record

dc.contributor.author MIRZA, Iulia
dc.date.accessioned 2019-07-06T13:49:13Z
dc.date.available 2019-07-06T13:49:13Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation MIRZA, Iulia. Proiectarea și organizarea spațiului comercial. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2016 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 3 (seria 18), p. 165-170. Bibliogr.- 3 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1609
dc.description.abstract The design of a store is representend by means of technical, constructive,functional, aesthetic and structural elements, which contribute to the creation of customized and atractive style of the store. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Sala de vânzare en_US
dc.subject Designul unui magazin en_US
dc.subject Magazin --vitrina en_US
dc.title Proiectarea și organizarea spațiului comercial en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account