dc.contributor.author |
MIRZA, Iulia |
|
dc.date.accessioned |
2019-07-06T13:49:13Z |
|
dc.date.available |
2019-07-06T13:49:13Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
MIRZA, Iulia. Proiectarea și organizarea spațiului comercial. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2016 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 3 (seria 18), p. 165-170. Bibliogr.- 3 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1609 |
|
dc.description.abstract |
The design of a store is representend by means of technical, constructive,functional, aesthetic and structural elements, which contribute to the creation of customized and atractive style of the store. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Sala de vânzare |
en_US |
dc.subject |
Designul unui magazin |
en_US |
dc.subject |
Magazin --vitrina |
en_US |
dc.title |
Proiectarea și organizarea spațiului comercial |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |