REPOZITORIU UPSC

Importanța instruirii interactive în formarea profesorului de limba și literatura română. Noi experiențe

Show simple item record

dc.contributor.author CIBOTARU, Liubovi
dc.date.accessioned 2019-07-05T08:42:42Z
dc.date.available 2019-07-05T08:42:42Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation CIBOTARU, Liubovi. Importanța instruirii interactive în formarea profesorului de limba și literatura română. Noi experiențe. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2016 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 3 (seria 18), p. 21-25. Bibliogr.- 4 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1583
dc.description.abstract Course of the specialty didactics requires from the student, more than other courses, an interactive approach based on collaborative, deep, intellectual, psychomotor, affective and attitudinal involvement. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject didactica interactivă en_US
dc.subject literatura română--instruire interactivă en_US
dc.subject limba română--instruire interactivă en_US
dc.title Importanța instruirii interactive în formarea profesorului de limba și literatura română. Noi experiențe en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account