DANILA, Victoria(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2025)
Scopul cercetării: determinarea reperelor teoretice ale strategiilor educaționale privind dezvoltarea valorilor socioculturale, elaborarea și validarea. Modelului pedagogic de formare a valorilor socioculturale ale studenților ...
OPREA, Oana-Miruna(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2025)
Scopul cercetării: conceptualizarea, fundamentarea teoretică și validarea practică a Programului managerial de formare profesională continuă a cadrelor didactice în vederea stimulării motivației elevilor pentru succesul școlar.
TERCU, Jan-Ovidiu(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2025)
Scopul cercetării: constă în fundamentarea teoretică şi praxiologică a competenței investigaționale, elaborarea și validarea experimentală a modelului pedagogic de formare a competenţei investigaţionale a elevilor dotaţi ...
BALABAN, Luminița Maria(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2025)
Scopul investigației: conceptualizarea strategiilor didactice pentru dezvoltarea competenței de a învăța să înveți și validarea experimentală a Programului de implementare a strategiilor didactice de dezvoltare a competenței ...
SCÎNTEI, Liliana(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2025)
Scopul cercetării este de a determina reperele teoretico-praxiologice care fundamentează formarea competenței de receptare a mesajului oral la limba și literatura română, nivelul curricular al achizițiilor fundamentale, ...
GUȚUL, Aliona(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Scopul lucrării constă în evaluarea dezvoltării inteligenței sociale prin prisma analizei componentelor acesteia, precum și impactului asupra conștiinței succesului la elevii de vârstă școlară mica și elaborarea unui Program ...
MELENTIEVA, Aliona(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Scopul lucrării constă în analiza reprezentării sociale a EPJ în comunitatea juridică din Republica Moldova, evidențiind influența acesteia asupra perspectivelor de evoluție a domeniului și evaluând gradul de conștientizare ...
BUNDĂ, Carmen(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Scopul cercetării constă în stabilirea fundamentelor pedagogice de elaborare și experimentare a Modelului pedagogic de formare a culturii morale a elevilor din învățământul primar din perspectiva competenței pedagogice.
PLEȘCAN, Monica-Vasilica(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Scopul cercetării: constă în fundamentarea bazei conceptual metodologice a managementului motivării cadrelor didactice și realizarea unei metodologii de motivare care contribuie la dezvoltarea performanțelor organizaționale.
IRINA, Elena-Roxana(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Scopul cercetării constă în fundamentarea teoretică și practic – experimentală și implementarea unei variante de curriculum și a disciplinei opționale, în vederea formării imaginii de sine a elevilor din clasele primare.
PÎSLARI, Stela(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2018)
Scopul: dobândirea cunoștințelor științifice noi privind specificul empatiei la preadolescenți, determinarea particularităților de personalitate ale preadolescenților cu diferite niveluri de empatie, elaborarea și implementarea ...
DOBRIN, Mihaela(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Scopul cercetării: În vederea concretizării demersului investigativ, scopul acestei cercetări a constat în determinarea atitudinii cadrelor didactice din învățământul preșcolar față de schimbarea educațională configurată ...
SANDA, Olguța(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Scopul cercetării constă în determinarea fundamentelor psihopedagogice, conceperea, întemeierea științifică și implementarea experimentală a Modelului pedagogic al dezvoltării inteligenței emoționale a elevilor din ...
BARBU, Elena Gabriela(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Scopul cercetării constă în conceperea, elaborarea și implementarea Strategiei pedagogice de dezvoltare a autoeficacității sociale pentru asigurarea rezistenței la dependența de spațiul virtual la adolescenți.
HАRАZ, Svеtlаnа(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Scopul lucrării: analiza excluziunii sociale a părinților care au în grijă copii cu dizabilități, prin considerarea complexității factorilor la nivel macrosocial, mezosocial și microsocial, în vederea elucidării naturii ...
CIUBOTARU, Natalia(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Scopul cercetării a constat în evaluarea auzului emoțional și a laturii lexico-semantice a limbajului la copiii de vârstă preșcolară cu dizabilități auditive (hipoacuzie neurosenzorială și dezvoltare tipică), prin evidențierea ...
DRUGUȘ, Olga(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Scopul cercetării: Dezvoltarea abilităților de comunicare la copiii cu dificultăți de învățare, operând modele psihopedagogice întemeiate teoretic și validate experimental.
MIDRIGAN, Tatiana(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Scopul cercetării: constă în determinarea și validarea experimentală a reperelor teoretico-aplicative ale formării competenței textuale a elevilor din clasele primare din perspectiva educației centrate pe subiect, structurate ...
PECA, Ludmila(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Scopul cercetării: elaborarea modelului pedagogic și a metodologiei de implementare, fundamentate teoretic și praxiologic, de utilizare eficientă a strategiilor e-learning în studierea disciplinelor informatice în învățământul ...
ИЕВЛЕВА, Ольга(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Determinarea conținutului educațional și condițiilor optime pentru formarea și dezvoltarea la preșcolarii cu dizabilități neuromotorii a reprezentărilor de sine, adecvate, eficiente și suficiente pentru dezvoltarea ...