BUNDĂ, Carmen(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Scopul cercetării constă în stabilirea fundamentelor pedagogice de elaborare și experimentare a Modelului pedagogic de formare a culturii morale a elevilor din învățământul primar din perspectiva competenței pedagogice.
PLEȘCAN, Monica-Vasilica(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Scopul cercetării: constă în fundamentarea bazei conceptual metodologice a managementului motivării cadrelor didactice și realizarea unei metodologii de motivare care contribuie la dezvoltarea performanțelor organizaționale.
IRINA, Elena-Roxana(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Scopul cercetării constă în fundamentarea teoretică și practic – experimentală și implementarea unei variante de curriculum și a disciplinei opționale, în vederea formării imaginii de sine a elevilor din clasele primare.
PÎSLARI, Stela(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2018)
Scopul: dobândirea cunoștințelor științifice noi privind specificul empatiei la preadolescenți, determinarea particularităților de personalitate ale preadolescenților cu diferite niveluri de empatie, elaborarea și implementarea ...
DOBRIN, Mihaela(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Scopul cercetării: În vederea concretizării demersului investigativ, scopul acestei cercetări a constat în determinarea atitudinii cadrelor didactice din învățământul preșcolar față de schimbarea educațională configurată ...
SANDA, Olguța(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Scopul cercetării constă în determinarea fundamentelor psihopedagogice, conceperea, întemeierea științifică și implementarea experimentală a Modelului pedagogic al dezvoltării inteligenței emoționale a elevilor din ...
BARBU, Elena Gabriela(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Scopul cercetării constă în conceperea, elaborarea și implementarea Strategiei pedagogice de dezvoltare a autoeficacității sociale pentru asigurarea rezistenței la dependența de spațiul virtual la adolescenți.
HАRАZ, Svеtlаnа(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Scopul lucrării: analiza excluziunii sociale a părinților care au în grijă copii cu dizabilități, prin considerarea complexității factorilor la nivel macrosocial, mezosocial și microsocial, în vederea elucidării naturii ...
CIUBOTARU, Natalia(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Scopul cercetării a constat în evaluarea auzului emoțional și a laturii lexico-semantice a limbajului la copiii de vârstă preșcolară cu dizabilități auditive (hipoacuzie neurosenzorială și dezvoltare tipică), prin evidențierea ...
DRUGUȘ, Olga(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Scopul cercetării: Dezvoltarea abilităților de comunicare la copiii cu dificultăți de învățare, operând modele psihopedagogice întemeiate teoretic și validate experimental.
MIDRIGAN, Tatiana(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Scopul cercetării: constă în determinarea și validarea experimentală a reperelor teoretico-aplicative ale formării competenței textuale a elevilor din clasele primare din perspectiva educației centrate pe subiect, structurate ...
PECA, Ludmila(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Scopul cercetării: elaborarea modelului pedagogic și a metodologiei de implementare, fundamentate teoretic și praxiologic, de utilizare eficientă a strategiilor e-learning în studierea disciplinelor informatice în învățământul ...
ИЕВЛЕВА, Ольга(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Determinarea conținutului educațional și condițiilor optime pentru formarea și dezvoltarea la preșcolarii cu dizabilități neuromotorii a reprezentărilor de sine, adecvate, eficiente și suficiente pentru dezvoltarea ...
NICOLESCU, Andrei(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Importanța teoretică a lucrării constă în restabilirea veridică a istoriei relațiilor româno-franceze în domeniul militar, a problemelor existente atât la partea română, cât și la cea franceză. Autorul tezei depistează ...
SĂBĂREANU, Laurențiu-Mihai(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Scopul cercetării: studiul de față și-a propus să identifice profilul agresorului familial pe baza trăsăturilor și dimensiunilor de personalitate și validarea empirică unui program integrativ de intervenție pentru reducerea ...
GAVRILUȚ, Monalisa-Laura(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Scopul cercetării constă în fundamentarea teoretico-metodologică a Modelului pedagogic de dezvoltare a abilității de scriere creativă la elevii din învățământul primar în baza lecturii eferente.
LUNGU, Violeta(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Scopul cercetării a fost de a investiga și înțelege dezvoltarea optimă a adultului emergent și de a dezvolta un program de intervenție psihologică holistică care să îmbunătățească nivelul dimensiunilor și indicatorilor ...
CEBOTARI, Stanislav(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Scopul cercetării constă în fundamentarea teoretico-aplicativă a coordonatelor pedagogice de resocializare a tinerilor deținuți și elaborarea și validarea unui Model pedagogic de resocializare a tinerilor deținuți.
Re ...
ȚIFRAC, Maria(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Scopul cercetării: Determinarea fundamentelor teoretice și praxiologice ale culturii comunicării, elaborarea și validarea Modelului pedagogic de formare a culturii comunicării la preșcolari prin activități literar-artistice, ...
VACARCIUC, Daniela(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
The aim of the research: Elaboration of theoretic-methodological landmarks of axiological circumscribing of the process of continuous training of history teachers, integrated with the current guidelines in education.