BURLACU, Natalia(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2015)
Scopul cercetării constă în stabilirea configuraţiei metodologice a elaborării de software educaţionale (SE) în sistemul educaţional modern prin prisma caracterului transdisciplinar şi interdisciplinar al informaticii şi ...
CORLAT, Sergiu(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2025)
Scopul lucrării: fundamentarea teoretică și metodologică a instruirii de performanță a elevilor la disciplina Informatica prin abordări interdisciplinare.
BUSUIOC, Aliona(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2025)
Scopul lucrării rezidă în conceptualizarea teoretică și valorificarea metodologică a procesului de formare a limbajului de specialitate în limba română la mediciniștii străini.
CUTCOVSCHI, Ludmila(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2025)
Scopul cercetării a vizat determinarea fundamentelor teoretice și praxiologice pentru dezvoltarea competenței de comunicare în limba germană, concretizate într-un concept, model și metodologie de dezvoltare a competenței ...
COTOVIȚCAIA, Daniela(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2025)
Scopul cercetării constă în stabilirea şi valorificarea reperelor teoretice şi metodologice de proiectare şi instituţionalizare a curriculumului extrașcolar pentru domeniul Arte, profilul Artă muzicală.
MOCANU, Maria Nicoleta(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2025)
Scopul cercetării a constat în cercetarea mecanismelor de coping și a profilului de personalitate la vârsta adultă și în elaborarea și implementarea unui program de intervenție de grup pentru modificarea mecanismelor de ...
GOLUBIȚCHI, Silvia(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2025)
Scopul lucrării: Fundamentarea și elaborarea bazei conceptuale și metodologice a operaționalizării valorilor postmoderne în dezvoltarea profesională a învățătorilor în raport cu educația lingvistică a elevilor prin promovarea ...
DANILA, Victoria(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2025)
Scopul cercetării: determinarea reperelor teoretice ale strategiilor educaționale privind dezvoltarea valorilor socioculturale, elaborarea și validarea. Modelului pedagogic de formare a valorilor socioculturale ale studenților ...
OPREA, Oana-Miruna(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2025)
Scopul cercetării: conceptualizarea, fundamentarea teoretică și validarea practică a Programului managerial de formare profesională continuă a cadrelor didactice în vederea stimulării motivației elevilor pentru succesul școlar.
TERCU, Jan-Ovidiu(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2025)
Scopul cercetării: constă în fundamentarea teoretică şi praxiologică a competenței investigaționale, elaborarea și validarea experimentală a modelului pedagogic de formare a competenţei investigaţionale a elevilor dotaţi ...
BALABAN, Luminița Maria(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2025)
Scopul investigației: conceptualizarea strategiilor didactice pentru dezvoltarea competenței de a învăța să înveți și validarea experimentală a Programului de implementare a strategiilor didactice de dezvoltare a competenței ...
SCÎNTEI, Liliana(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2025)
Scopul cercetării este de a determina reperele teoretico-praxiologice care fundamentează formarea competenței de receptare a mesajului oral la limba și literatura română, nivelul curricular al achizițiilor fundamentale, ...
GUȚUL, Aliona(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Scopul lucrării constă în evaluarea dezvoltării inteligenței sociale prin prisma analizei componentelor acesteia, precum și impactului asupra conștiinței succesului la elevii de vârstă școlară mica și elaborarea unui Program ...
MELENTIEVA, Aliona(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Scopul lucrării constă în analiza reprezentării sociale a EPJ în comunitatea juridică din Republica Moldova, evidențiind influența acesteia asupra perspectivelor de evoluție a domeniului și evaluând gradul de conștientizare ...
BUNDĂ, Carmen(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Scopul cercetării constă în stabilirea fundamentelor pedagogice de elaborare și experimentare a Modelului pedagogic de formare a culturii morale a elevilor din învățământul primar din perspectiva competenței pedagogice.
PLEȘCAN, Monica-Vasilica(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Scopul cercetării: constă în fundamentarea bazei conceptual metodologice a managementului motivării cadrelor didactice și realizarea unei metodologii de motivare care contribuie la dezvoltarea performanțelor organizaționale.
IRINA, Elena-Roxana(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Scopul cercetării constă în fundamentarea teoretică și practic – experimentală și implementarea unei variante de curriculum și a disciplinei opționale, în vederea formării imaginii de sine a elevilor din clasele primare.
PÎSLARI, Stela(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2018)
Scopul: dobândirea cunoștințelor științifice noi privind specificul empatiei la preadolescenți, determinarea particularităților de personalitate ale preadolescenților cu diferite niveluri de empatie, elaborarea și implementarea ...
DOBRIN, Mihaela(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Scopul cercetării: În vederea concretizării demersului investigativ, scopul acestei cercetări a constat în determinarea atitudinii cadrelor didactice din învățământul preșcolar față de schimbarea educațională configurată ...
SANDA, Olguța(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Scopul cercetării constă în determinarea fundamentelor psihopedagogice, conceperea, întemeierea științifică și implementarea experimentală a Modelului pedagogic al dezvoltării inteligenței emoționale a elevilor din ...