| dc.contributor.author | MACARI, Pavel | |
| dc.date.accessioned | 2019-06-26T14:50:55Z | |
| dc.date.available | 2019-06-26T14:50:55Z | |
| dc.date.issued | 2016 | |
| dc.identifier.citation | MACARI, Pavel. Monitorizarea în contextul educației incluzive. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2016 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 2 (seria 18), p. 161-167. Bibliogr.- 5 titl. | en_US | 
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1556 | |
| dc.description.abstract | The article is devoted to the question of the monitoring of inclusive education. The author investigate the understanting of the term”inclusive education” and”monitoring of inclusive education”; the experience of implementation of inclusive education în school. Identifyproblems and suggest ways to address them. | en_US | 
| dc.language.iso | ro | en_US | 
| dc.publisher | Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” | en_US | 
| dc.subject | educația incluzivă | en_US | 
| dc.subject | cultura organizațională | en_US | 
| dc.subject | școala--practica educațională | en_US | 
| dc.title | Monitorizarea în contextul educației incluzive | en_US | 
| dc.type | Article | en_US |