dc.contributor.author |
MACARI, Pavel |
|
dc.date.accessioned |
2019-06-26T14:50:55Z |
|
dc.date.available |
2019-06-26T14:50:55Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
MACARI, Pavel. Monitorizarea în contextul educației incluzive. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2016 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 2 (seria 18), p. 161-167. Bibliogr.- 5 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1556 |
|
dc.description.abstract |
The article is devoted to the question of the monitoring of inclusive education. The author investigate the understanting of the term”inclusive education” and”monitoring of inclusive education”; the experience of implementation of inclusive education în school. Identifyproblems and suggest ways to address them. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
educația incluzivă |
en_US |
dc.subject |
cultura organizațională |
en_US |
dc.subject |
școala--practica educațională |
en_US |
dc.title |
Monitorizarea în contextul educației incluzive |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |