REPOZITORIU UPSC

Monitorizarea în contextul educației incluzive

Show simple item record

dc.contributor.author MACARI, Pavel
dc.date.accessioned 2019-06-26T14:50:55Z
dc.date.available 2019-06-26T14:50:55Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation MACARI, Pavel. Monitorizarea în contextul educației incluzive. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2016 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 2 (seria 18), p. 161-167. Bibliogr.- 5 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1556
dc.description.abstract The article is devoted to the question of the monitoring of inclusive education. The author investigate the understanting of the term”inclusive education” and”monitoring of inclusive education”; the experience of implementation of inclusive education în school. Identifyproblems and suggest ways to address them. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject educația incluzivă en_US
dc.subject cultura organizațională en_US
dc.subject școala--practica educațională en_US
dc.title Monitorizarea în contextul educației incluzive en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account