dc.contributor.author |
TELEMAN, Angela |
|
dc.date.accessioned |
2019-06-26T13:46:18Z |
|
dc.date.available |
2019-06-26T13:46:18Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
TELEMAN, Angela.Remedierea în evaluarea școlară. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2016 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 2 (seria 18), p. 115-120. Bibliogr.- 7 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1549 |
|
dc.description.abstract |
Formative assessment is a particularly intervention strategy. Formative assessment and regularization are a corrective action in education. Retroactive adjustment aimed at remedying that involves pedagogical: fixing of remediation, the type of error; fix actors of remediation, strategies. Pedagogical remediation ensures cognitive progress. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Evaluarea școlară--remedierea |
en_US |
dc.subject |
Tipuri de remedieri |
en_US |
dc.subject |
Tpuri de erori |
en_US |
dc.title |
Remedierea în evaluarea școlară |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |