REPOZITORIU UPSC

Remedierea în evaluarea școlară

Show simple item record

dc.contributor.author TELEMAN, Angela
dc.date.accessioned 2019-06-26T13:46:18Z
dc.date.available 2019-06-26T13:46:18Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation TELEMAN, Angela.Remedierea în evaluarea școlară. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2016 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 2 (seria 18), p. 115-120. Bibliogr.- 7 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1549
dc.description.abstract Formative assessment is a particularly intervention strategy. Formative assessment and regularization are a corrective action in education. Retroactive adjustment aimed at remedying that involves pedagogical: fixing of remediation, the type of error; fix actors of remediation, strategies. Pedagogical remediation ensures cognitive progress. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Evaluarea școlară--remedierea en_US
dc.subject Tipuri de remedieri en_US
dc.subject Tpuri de erori en_US
dc.title Remedierea în evaluarea școlară en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account