dc.contributor.author |
CUZNEȚOV, Larisa |
|
dc.date.accessioned |
2019-06-26T12:48:52Z |
|
dc.date.available |
2019-06-26T12:48:52Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
CUZNEȚOV, Larisa. Eficiența personală și actualizarea de sine a cadrului didactic în contextul prevenirii stării de burnout / sindromul arderii emoționale. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2016 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 2 (seria 18), p. 57-64. Bibliogr.- 9 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1540 |
|
dc.description.abstract |
This article represents a theoretical and practical study that highlights the correlation: personal self - efficacy updating of teachers - prevention of burnout state. The introduction was made a brief excursus historical content specific and non-specific play patterns status burnaut and components of this state, individual symptoms, what is observed in interpersonal relations and the autoorganizational level. Finally, propose strategies / methods, forms and procedures for preventing and overcoming the state of burnaut. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
eficiența personală--cadru didactic |
en_US |
dc.subject |
prevenirea stării de burnout--cadru didactic |
en_US |
dc.subject |
sindrom--arderie emoționă--cadru didactic |
en_US |
dc.title |
Eficiența personală și actualizarea de sine a cadrului didactic în contextul prevenirii stării de burnout / sindromul arderii emoționale |
en_US |