REPOZITORIU UPSC

Eficiența personală și actualizarea de sine a cadrului didactic în contextul prevenirii stării de burnout / sindromul arderii emoționale

Show simple item record

dc.contributor.author CUZNEȚOV, Larisa
dc.date.accessioned 2019-06-26T12:48:52Z
dc.date.available 2019-06-26T12:48:52Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation CUZNEȚOV, Larisa. Eficiența personală și actualizarea de sine a cadrului didactic în contextul prevenirii stării de burnout / sindromul arderii emoționale. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2016 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 2 (seria 18), p. 57-64. Bibliogr.- 9 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1540
dc.description.abstract This article represents a theoretical and practical study that highlights the correlation: personal self - efficacy updating of teachers - prevention of burnout state. The introduction was made a brief excursus historical content specific and non-specific play patterns status burnaut and components of this state, individual symptoms, what is observed in interpersonal relations and the autoorganizational level. Finally, propose strategies / methods, forms and procedures for preventing and overcoming the state of burnaut. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject eficiența personală--cadru didactic en_US
dc.subject prevenirea stării de burnout--cadru didactic en_US
dc.subject sindrom--arderie emoționă--cadru didactic en_US
dc.title Eficiența personală și actualizarea de sine a cadrului didactic în contextul prevenirii stării de burnout / sindromul arderii emoționale en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account