dc.contributor.author |
PAVLENCO, Mihaela |
|
dc.date.accessioned |
2019-06-26T12:30:41Z |
|
dc.date.available |
2019-06-26T12:30:41Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
PAVLENCO, Mihaela. Praxiologia integrării strategiilor didactice interactive în procesul de formare a reprezentărilor geometrice la treapta preșcolară și primară de învățământ. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2016 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 2 (seria 18), p. 34-42. Bibliogr.- 2 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1537 |
|
dc.description.abstract |
This article reflects harnessing knowledge about the geometric shapes through interactive strategies at the preschool and primary education. This article illustrates how to integrate these methods in the process of forming geometrical representations at both ages. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
praxiologia--integrare strategii didactice interactive |
en_US |
dc.subject |
reprezentări geometrice--treapta preșcolară și primară de învățământ |
en_US |
dc.title |
Praxiologia integrării strategiilor didactice interactive în procesul de formare a reprezentărilor geometrice la treapta preșcolară și primară de învățământ |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |