REPOZITORIU UPSC

Praxiologia integrării strategiilor didactice interactive în procesul de formare a reprezentărilor geometrice la treapta preșcolară și primară de învățământ

Show simple item record

dc.contributor.author PAVLENCO, Mihaela
dc.date.accessioned 2019-06-26T12:30:41Z
dc.date.available 2019-06-26T12:30:41Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation PAVLENCO, Mihaela. Praxiologia integrării strategiilor didactice interactive în procesul de formare a reprezentărilor geometrice la treapta preșcolară și primară de învățământ. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2016 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 2 (seria 18), p. 34-42. Bibliogr.- 2 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1537
dc.description.abstract This article reflects harnessing knowledge about the geometric shapes through interactive strategies at the preschool and primary education. This article illustrates how to integrate these methods in the process of forming geometrical representations at both ages. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject praxiologia--integrare strategii didactice interactive en_US
dc.subject reprezentări geometrice--treapta preșcolară și primară de învățământ en_US
dc.title Praxiologia integrării strategiilor didactice interactive în procesul de formare a reprezentărilor geometrice la treapta preșcolară și primară de învățământ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account