REPOZITORIU UPSC

Educaţia socio-emoţională a preşcolarilor în perspectiva integrării şcolare

Show simple item record

dc.contributor.author HAHEU-MUNTEANU, Efrosinia
dc.date.accessioned 2019-06-26T11:57:48Z
dc.date.available 2019-06-26T11:57:48Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation HAHEU-MUNTEANU, Efrosinia. Educaţia socio-emoţională a preşcolarilor în perspectiva integrării şcolare. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2016 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 2 (seria 18), p. 17-22. Bibliogr.- 6 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1534
dc.description.abstract The socio-emotional skills characteristics of preschool children in the perspective of the whole school are represented in this article. There are analyzed their development conditions. Furthermore, there were determined relationships between them. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Educaţia socio-emoţională--preşcolari en_US
dc.subject Competenţele socio-emoţionale--preşcolari en_US
dc.subject Abilităţi sociale--preşcolari en_US
dc.title Educaţia socio-emoţională a preşcolarilor în perspectiva integrării şcolare en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account