dc.contributor.author |
GÎNJU, Stela |
|
dc.date.accessioned |
2019-06-26T11:48:01Z |
|
dc.date.available |
2019-06-26T11:48:01Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
GÎNJU, Stela. Consemnarea rezultatelor observării – etapă importantă în formarea abilităților de explorare a mediului de către preșcolari. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2016 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 2 (seria 18), p. 10-17. Bibliogr.- 9 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1533 |
|
dc.description.abstract |
This article is about the problem of organizing and correct using of the observation method, which leads to developing the discovery abilities of the preschoolars. The stage of assignation of the observation’s results is highlighted, whereas the educators ignore them. The author gives concrete examples of assignation of the observation’s results: graphical, practical and mental. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.subject |
Formarea abilităților de explorare--preșcolari |
en_US |
dc.subject |
Metoda observării--preșcolari |
en_US |
dc.subject |
Activitatea de explorare--preșcolari |
en_US |
dc.title |
Consemnarea rezultatelor observării – etapă importantă în formarea abilităților de explorare a mediului de către preșcolari |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |