REPOZITORIU UPSC

Consemnarea rezultatelor observării – etapă importantă în formarea abilităților de explorare a mediului de către preșcolari

Show simple item record

dc.contributor.author GÎNJU, Stela
dc.date.accessioned 2019-06-26T11:48:01Z
dc.date.available 2019-06-26T11:48:01Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation GÎNJU, Stela. Consemnarea rezultatelor observării – etapă importantă în formarea abilităților de explorare a mediului de către preșcolari. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2016 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 2 (seria 18), p. 10-17. Bibliogr.- 9 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1533
dc.description.abstract This article is about the problem of organizing and correct using of the observation method, which leads to developing the discovery abilities of the preschoolars. The stage of assignation of the observation’s results is highlighted, whereas the educators ignore them. The author gives concrete examples of assignation of the observation’s results: graphical, practical and mental. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.subject Formarea abilităților de explorare--preșcolari en_US
dc.subject Metoda observării--preșcolari en_US
dc.subject Activitatea de explorare--preșcolari en_US
dc.title Consemnarea rezultatelor observării – etapă importantă în formarea abilităților de explorare a mediului de către preșcolari en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account