REPOZITORIU UPSC

Teoria şi praxiologia cercetării pedagogice

Show simple item record

dc.contributor.author CRISTEA, Sorin
dc.contributor.author COJOCARU-BOROZAN, Maia
dc.contributor.author SADOVEI, Larisa
dc.contributor.author PAPUC, Ludmila
dc.date.accessioned 2019-05-21T10:01:15Z
dc.date.available 2019-05-21T10:01:15Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation CRISTEA, Sorin, COJOCARU-BOROZAN, Maia, SADOVEI, Larisa, PAPUC, Ludmila. Teoria şi praxiologia cercetării pedagogice. Bucureşti: Editura Didactică şi Pedagogică, 2016. 306 p. ISBN 978-606-31-0184-7. en_US
dc.identifier.isbn 978-606-31-0184-7
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1517
dc.description Coperta+Cuprins+Preliminarii en_US
dc.description.abstract Lucrarea cu titlul „Teoria și praxiologia cercetării pedagogice” este concepută pe fondul misiunii pedagogice şi sociale a „Școlii Doctorale”, organizată în ciclul III universitar – doctorat în științele pedagogice/educației. Construcția curriculară este realizată pe baza obiectivului general, angajat prin ciclul universitar doctoral, specializarea „Științele educației”, la nivel superior, academic și / sau universitar. Studiile universitare de doctorat în științele educației sunt orientate valoric în direcția formării pedagogice la standarde superioare şi au ca scop general formarea-dezvoltarea competenței academice şi profesionale necesară pentru realizarea unei activități de cercetare pedagogică eficientă în domeniul educației, instruirii, proiectării curriculare la nivel de sistem și de proces de învățământ. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Editura Didactică şi Pedagogică en_US
dc.subject Praxiologia--cercetare pedagogică en_US
dc.subject Metodologia cercetării--pedagogie en_US
dc.subject Analiza educației en_US
dc.subject Analiza proiectării curriculare en_US
dc.subject Utilizare resurse TIC--domeniul educației en_US
dc.subject Școala Doctorală--Științele educației en_US
dc.title Teoria şi praxiologia cercetării pedagogice en_US
dc.type Book en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account