dc.contributor.author |
OLĂRESCU, Valentina |
|
dc.contributor.author |
PONOMARI, Dorina |
|
dc.date.accessioned |
2019-04-24T09:51:45Z |
|
dc.date.available |
2019-04-24T09:51:45Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
OLĂRESCU, Valentina, PONOMARI, Dorina. Anxietatea la preșcolarii cu tulburări de limbaj. In: Psihologie. Pedagogie specială. Asistenţă socială. 2018, № 3(52), p.114-124. Bibliogr.: p.123. |
en_US |
dc.identifier.issn |
1857-0224 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1512 |
|
dc.description |
În acest articol sunt prezentate rezultatele unui studiu experimental referitor la nivelul dezvoltării comunicării la preșcolarii cu tulburări de limbaj. În cadrul acestui studiu s-a evidențiat un nivel ridicat al anxietății la preșcolarii cu tulburări de limbaj în comparație cu preșcolarii cu dezvoltare tipică. Experimental a fost demonstrat că depășirea tulburărilor de limbaj și dezvoltarea comunicării determină ameliorarea anxietății la preșcolari. |
en_US |
dc.description.abstract |
This article presents the results of an experimental study on the level of communication development in preschool children with language disorders. This study revealed a high level of anxiety in preschoolers with language disorder compared to typical pre-school children. Experimentally, it has been demonstrated that overcoming language disorders and developing communication can cause anxiety in pre-school children. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Preşcolari |
en_US |
dc.subject |
Tulburări de limbaj |
en_US |
dc.subject |
Intervenție psiho-logopedică |
en_US |
dc.subject |
Comunicare |
en_US |
dc.subject |
Anxietate |
en_US |
dc.title |
Anxietatea la preșcolarii cu tulburări de limbaj |
en_US |
dc.title.alternative |
The problem of electoral interests formation in adolescents |
en_US |
dc.title.alternative |
Anxiety in preschoolers with language disorders |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |