REPOZITORIU UPSC

Evaluarea conduitei verbale la preșcolarii cu tulburări de limbaj

Show simple item record

dc.contributor.author PONOMARI, Dorina
dc.date.accessioned 2019-04-18T13:42:16Z
dc.date.available 2019-04-18T13:42:16Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation PONOMARI, Dorina. Evaluarea conduitei verbale la preșcolarii cu tulburări de limbaj=Evaluation of verbal conduct at preschools with language disorders. In: Psihologie. Pedagogie specială. Asistenţă socială. 2018, № 2(51), p. 113-124. Bibliogr.: p. 123. en_US
dc.identifier.issn 1857-0224
dc.identifier.issn 1857-0224
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1504
dc.description Tangențe între limbaj, comportament verbal, conduita verbală și comunicare sunt multiple și diverse, în acest articol sunt analizate aceste concepte și descrise relațiile între acestea, după părerea mai multor autori. În cadrul comunicării subiectul manifestă o conduită verbală, realizând astfel interacțiunea cu cei din jur. Conduita verbală, este un mod aparte de conduită a individului, care implică activităţi diverse: vorbire, ascultare, schimb de idei, reţinerea de mesaje sonore, reproducerea sau traducerea lor. Prezența tulburărilor de limbaj la preșcolari va determina particularități specifice în conduita verbală, cunoașterea acestor particularități este valoroasă pentru elaborarea programului de intervenție logopedică aplicat copiilor cu tulburări de limbaj. en_US
dc.description.abstract Tangencies between language, verbal behavior, verbal conduct, and communication are multiple and diverse. In this article, these concepts are analyzed and described the relationships between them, in the opinion of several authors. Within the communication, the subject exhibits verbal behavior, thus interacting with others. Verbal conduct is a particular way of individual behavior, involving various activities: speaking, listening, sharing ideas, retaining sounds, reproducing or translating them. The presence of language disorders in pre-school children will lead to specific peculiarities in verbal conduct, knowing these peculiarities is valuable for developing the logopedic speech intervention program for children with language disorders. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Comportament verbal en_US
dc.subject Conduita verbală en_US
dc.subject Comunicare en_US
dc.subject Verbal behavior
dc.subject Verbal conduct
dc.subject Communication
dc.title Evaluarea conduitei verbale la preșcolarii cu tulburări de limbaj en_US
dc.title.alternative Evaluation of verbal conduct at preschools with language disorders en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account