REPOZITORIU UPSC

Dezvoltarea personalității preadolescentului educat în diferite medii sociale de viață

Show simple item record

dc.contributor.author RACU, Igor
dc.contributor.author MONACHU, Maria Monica
dc.date.accessioned 2019-04-18T11:00:12Z
dc.date.available 2019-04-18T11:00:12Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation RACU, Igor, MONACHU, Maria Monica. Dezvoltarea personalității preadolescentului educat în diferite medii sociale de viață=Personality development at preadolescent from different types of social enviroment. In: Psihologie. Pedagogie specială. Asistenţă socială. 2018, № 2(51), p. 44-62. Bibliogr.: p. 62 en_US
dc.identifier.issn 1857-0224
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1500
dc.description This article presents the results of theoretical and experimental research of an actual problem from psychology: personality development at preadolescents. Experimental research is a comparative one: preadolescents from different types of social environment were included (preadolescents from complete family, preadolescents from divorced or separated families from urban and rural area). Identifying difference in personality traits at preadolescents from different types of social environment allowed us to organize formative experiment that was orientated to demonstrate the positive influence upon preadolescent’s personality development. en_US
dc.description.abstract În acest articol sunt prezentate rezultatele unui studiu teoretico experimental în care a fost cercetată o problemă importantă și actuală din domeniul psihologiei – dezvoltarea personalității la vârsta preadolescentă. Cercetarea experimentală este una comparativă: au fost incluși în experiment preadolescenți din diferite situații sociale de dezvoltare – SSD - (educați în familii complete, familii cu părinții divorțați sau plecați din țară, din mediul urban și rural). Identificarea diferențelor în profilul de personalitate la preadolescenții din diferite SSD a permis organizarea experimentului formativ care a fost realizat în scopul demonstrării posibilității de influiență pozitivă în condiții experimentale în special organizate asupra procesului de dezvoltare a personalității în această perioadă de vârstă. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.subject Vârsta preadolescentă en_US
dc.subject Situație socială de dezvoltare en_US
dc.subject Dezvoltarea personalității en_US
dc.title Dezvoltarea personalității preadolescentului educat în diferite medii sociale de viață en_US
dc.title.alternative Personality development at preadolescent from different types of social enviroment en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account