dc.contributor.author |
BOZ, Olga |
|
dc.date.accessioned |
2019-04-10T08:13:53Z |
|
dc.date.available |
2019-04-10T08:13:53Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
BOZ, Olga. Importanța activităților de prelectură în receptarea textului literar. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2018 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol.3 (seria 20), p. 80-84. Bibliogr.- 5 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1455 |
|
dc.description.abstract |
This article treats a delicate issue with reference to the stages of receiving literary text in school and presents issues that are neglected or omitted in the teacher's daily work. The proposed activities, with the status of recommendations, would lead to an improvement of the given situation and an efficient comprehension of the literary text in school. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Text literar |
en_US |
dc.subject |
Coordonata textuală |
en_US |
dc.subject |
Coordonata contextuală |
en_US |
dc.title |
Importanța activităților de prelectură în receptarea textului literar |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |