REPOZITORIU UPSC

Importanța activităților de prelectură în receptarea textului literar

Show simple item record

dc.contributor.author BOZ, Olga
dc.date.accessioned 2019-04-10T08:13:53Z
dc.date.available 2019-04-10T08:13:53Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation BOZ, Olga. Importanța activităților de prelectură în receptarea textului literar. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2018 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol.3 (seria 20), p. 80-84. Bibliogr.- 5 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1455
dc.description.abstract This article treats a delicate issue with reference to the stages of receiving literary text in school and presents issues that are neglected or omitted in the teacher's daily work. The proposed activities, with the status of recommendations, would lead to an improvement of the given situation and an efficient comprehension of the literary text in school. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Text literar en_US
dc.subject Coordonata textuală en_US
dc.subject Coordonata contextuală en_US
dc.title Importanța activităților de prelectură în receptarea textului literar en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account