REPOZITORIU UPSC

Comunicarea asertivă în mediul școlar

Show simple item record

dc.contributor.author POPESCU, Maria
dc.contributor.author SÎRBU, Irina
dc.date.accessioned 2019-04-08T08:11:47Z
dc.date.available 2019-04-08T08:11:47Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation POPESCU, Maria, SÎRBU, Irina. Comunicarea asertivă în mediul școlar. In: ”Tendințe moderne în psihologia practică”: Conferința științifico-practică națională cu participare internațională, 08 decem.2017 / com. șt.: Ig. Racu [et al.]. – Chișinău: S. n., 2018 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), p. 95-102. Bibliogr.- 5 titl. ISBN 978-9975-46-370-6. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-370-6
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1434
dc.description.abstract Assertiveness involves the ability to communicate effectively, in an open and honest way. It plays an important role in school life, being a binder both between teacher and pupils, as well as among pupils, helping them to know each other. Assertive behavior contributes to the development of productive conflict resolution strategies in the school environment. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.subject Comunicarea asertivă--şcolari en_US
dc.subject Comportament asertiv--şcolari en_US
dc.subject Comportament pasiv--şcolari en_US
dc.subject Comportament agresiv--şcolari en_US
dc.title Comunicarea asertivă în mediul școlar en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account