dc.contributor.author |
ПАТРАШКУ, Думитру |
|
dc.contributor.author |
ЗГУРЯН, Олеся |
|
dc.date.accessioned |
2019-04-08T06:49:14Z |
|
dc.date.available |
2019-04-08T06:49:14Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
ПАТРАШКУ, Думитру, ЗГУРЯН, Олеся. Теоретический подход к педагогической деятельности начинающих преподавателей высшего учебного заведения = Theoretical approach to pedagogical activity of beginner teachers of a higher educational institution. В: Revista de Ştiinţe Socioumane. 2017, № 2(36), с. 10-16. Библиогр.: с. 37-38 |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1428 |
|
dc.description.abstract |
În articol se pune în discuție abordarea teoretică a activității pedagogice a profesorilor
debutanți universitarei, în conformitate cu rolurile acestei activități; se analizează termenii activitate, acțiune, operație, funcții; necesitate, motiv, scop, obiectiv, condițiile activității; priceperi și deprinderi; abordarea sistemico-dinamică a activității; legitățile dezvoltării activității; structura multinivelară a funcțiilor activității pedagogice; sarcinile și structura activității pedagogice; poziția profesională a profesorilor universitari; fazele activității pedagogice ș.a. |
en_US |
dc.language.iso |
ru |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Învatamant superior |
en_US |
dc.subject |
Cadre didactice--activitate profesionala--functii |
en_US |
dc.subject |
Profesor universitar debutant |
en_US |
dc.title |
Теоретический подход к педагогической деятельности начинающих преподавателей высшего учебного заведения |
en_US |
dc.title.alternative |
Theoretical approach to pedagogical activity of beginner teachers of a higher educational institution |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |