dc.contributor.author |
CHITOROGA, Lucia |
|
dc.date.accessioned |
2019-04-05T15:59:29Z |
|
dc.date.available |
2019-04-05T15:59:29Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
CHITOROGA, Lucia. Factorii determinanți și consecințele psihologice ale dificultăților de învățare a limbajului scris. In: ”Tendințe moderne în psihologia practică”: Conferința științifico-practică națională cu participare internațională, 08 decem.2017 / com. șt.: Ig. Racu [et al.]. – Chișinău: S. n., 2018 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), p. 48-53. Bibliogr.- 13 titl. ISBN 978-9975-46-370-6. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-370-6 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1412 |
|
dc.description.abstract |
This article is a theoretical study of the factors that determine the difficulties of learning the written language (DILS) and its psychological consequences. The factors discussed in the literature with repercussions on the learning of written language have a very diverse palette: from intrinsic factors to those extrinsic of the person affected by DILS, without reaching a consensus until now. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Dificultățile de învățare a limbajului scris |
en_US |
dc.subject |
DILS |
en_US |
dc.subject |
Învățarea limbajului scris |
en_US |
dc.title |
Factorii determinanți și consecințele psihologice ale dificultăților de învățare a limbajului scris |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |