REPOZITORIU UPSC

Factorii determinanți și consecințele psihologice ale dificultăților de învățare a limbajului scris

Show simple item record

dc.contributor.author CHITOROGA, Lucia
dc.date.accessioned 2019-04-05T15:59:29Z
dc.date.available 2019-04-05T15:59:29Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation CHITOROGA, Lucia. Factorii determinanți și consecințele psihologice ale dificultăților de învățare a limbajului scris. In: ”Tendințe moderne în psihologia practică”: Conferința științifico-practică națională cu participare internațională, 08 decem.2017 / com. șt.: Ig. Racu [et al.]. – Chișinău: S. n., 2018 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), p. 48-53. Bibliogr.- 13 titl. ISBN 978-9975-46-370-6. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-370-6
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1412
dc.description.abstract This article is a theoretical study of the factors that determine the difficulties of learning the written language (DILS) and its psychological consequences. The factors discussed in the literature with repercussions on the learning of written language have a very diverse palette: from intrinsic factors to those extrinsic of the person affected by DILS, without reaching a consensus until now. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Dificultățile de învățare a limbajului scris en_US
dc.subject DILS en_US
dc.subject Învățarea limbajului scris en_US
dc.title Factorii determinanți și consecințele psihologice ale dificultăților de învățare a limbajului scris en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account