| dc.contributor.author | PONOMARI, Dorina | |
| dc.date.accessioned | 2019-04-02T09:53:08Z | |
| dc.date.available | 2019-04-02T09:53:08Z | |
| dc.date.issued | 2019 | |
| dc.identifier.citation | PONOMARI, Dorina. Abordări psihologice a diagnosticului logopedic. In: Asistenţa logopedică: actualitate şi orizonturi : Materialele conferinţei ştiinţifice internaţionale, 22-23 noiembrie, 2018: / com. şt.: Racu Igor [et al.] ; com. org.: Ciobanu Adriana [et al.]. – Chişinău : S. n., 2019 (Tipogr. UPS "Ion Creangă"), p. 88-91. Bibliogr.- 4 titl. ISBN 978-9975-46-403-1. | en_US |
| dc.identifier.isbn | 978-9975-46-403-1 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1385 | |
| dc.description.abstract | Diagnosticul logopedic nu se poate reduce la constatarea nivelului de dezvolatre a limbajului, limbajul face parte din categoria funcțiilor psihice, astfel tulburările de limbaj e necesar de a fi analizate în contextul dezvoltării psihice care poate fi mai mult sau mai puțin afectate. În acest articol se argumentează importanța evaluării complexe a preșcolarilor cu tulburări de limbaj și anume studierea caracteristicilor comportamentali și a sferei afective. Sunt propuse tehnici de evaluarea psiho-logopedică care pot elucida impactul tulburărilor de limbaj în evoluția psihică a preșcolarului. | en_US |
| dc.language.iso | ro | en_US |
| dc.subject | preșcolari | en_US |
| dc.subject | tulburări de limbaj | en_US |
| dc.subject | evaluare psiho-logopedică | en_US |
| dc.title | Abordări psihologice a diagnosticului logopedic | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| dcterms.publisher | Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |