dc.contributor.author |
PONOMARI, Dorina |
|
dc.date.accessioned |
2019-04-02T09:53:08Z |
|
dc.date.available |
2019-04-02T09:53:08Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
PONOMARI, Dorina. Abordări psihologice a diagnosticului logopedic. In: Asistenţa logopedică: actualitate şi orizonturi : Materialele conferinţei ştiinţifice internaţionale, 22-23 noiembrie, 2018: / com. şt.: Racu Igor [et al.] ; com. org.: Ciobanu Adriana [et al.]. – Chişinău : S. n., 2019 (Tipogr. UPS "Ion Creangă"), p. 88-91. Bibliogr.- 4 titl. ISBN 978-9975-46-403-1. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-403-1 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1385 |
|
dc.description.abstract |
Diagnosticul logopedic nu se poate reduce la constatarea nivelului de dezvolatre a limbajului, limbajul face parte din categoria funcțiilor psihice, astfel tulburările de limbaj e necesar de a fi analizate în contextul dezvoltării psihice care poate fi mai mult sau mai puțin afectate. În acest articol se argumentează importanța evaluării complexe a preșcolarilor cu tulburări de limbaj și anume studierea caracteristicilor comportamentali și a sferei afective. Sunt propuse tehnici de evaluarea psiho-logopedică care pot elucida impactul tulburărilor de limbaj în evoluția psihică a preșcolarului. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.subject |
preșcolari |
en_US |
dc.subject |
tulburări de limbaj |
en_US |
dc.subject |
evaluare psiho-logopedică |
en_US |
dc.title |
Abordări psihologice a diagnosticului logopedic |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dcterms.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
|