dc.contributor.author |
LISNIC, Angela |
|
dc.date.accessioned |
2019-04-02T08:02:15Z |
|
dc.date.available |
2019-04-02T08:02:15Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
LISNIC, Angela. Oportunități și impedimente în aplicarea TIC la orele de istorie la nivel preuniversitar. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2018 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol.2 (seria 20), p. 279-284. Bibliogr.- 8 titl. ISBN 978-9975-46-374-4. ISBN 978-9975-46-376-8 (Vol. 2). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
ISBN 978-9975-46-374-4 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1375 |
|
dc.description.abstract |
This study makes an analytical leap in the regulatory framework on the use of ICT at pre-university level. At the same time, it refers to the real situation of this component in the education system in the Republic of Moldova. It also proposes examples of opportunities for using ICT at pre-university level in history classes. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
TIC--sistem educațional |
en_US |
dc.subject |
Competenţe digitale |
en_US |
dc.subject |
Ore--Istorie--TIC |
en_US |
dc.title |
Oportunități și impedimente în aplicarea TIC la orele de istorie la nivel preuniversitar |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |