REPOZITORIU UPSC

Managementul antropocentric al clasei de elevi: perspective de abordare și optim psihopedagogic

Show simple item record

dc.contributor.author CALARAȘ, Carolina
dc.date.accessioned 2019-04-01T08:03:53Z
dc.date.available 2019-04-01T08:03:53Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation CALARAȘ, Carolina. Managementul antropocentric al clasei de elevi: perspective de abordare și optim psihopedagogic. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2018 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol.2 (seria 20), p. 178-184. Bibliogr.- 8 itl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1360
dc.description.abstract The article contains an insight into the essence, principles and methods of the anthropocentric management of the student class. The author highlights the results of a survey on class leaders. Based on this, the objectives, contents and strategies that can be used in the anthropocentric type of management of the pupils class have been elaborated. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Management antropocentric--clasa de elevi en_US
dc.subject Strategii educative en_US
dc.subject Dirigintele --manager--act educativ en_US
dc.title Managementul antropocentric al clasei de elevi: perspective de abordare și optim psihopedagogic en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account