dc.date.accessioned | 2019-03-21T16:37:08Z | |
dc.date.available | 2019-03-21T16:37:08Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.citation | Să comunicăm fără bariere: spre un învăţământ performant. Materiale didactice pentru diferite categorii profesionale. | en_US |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1351 | |
dc.description.abstract | Lucrarea de faţă este concepută ca material didactic destinat adulţilor, alogeni, ce activează în sfera educaţională din Republica Moldova.Este axiomatic faptul că profesorul de astăzi, ca agent al schimbării, ca inginer al educaţiei, nu poate să-şi exercite plenar funcţiile fără să-şi aprofundeze şi să-şi perfecţioneze abilităţile comunicative specifice domeniului profesat.Acest instrument de lucru, prevăzut pentru cursurile de studiere a limbii române, îl vizează pe audientul de nivel C1 – C2, deci pe utilizatorul experimentat, de competenţă avansată sau chiar cu „o competenţă operaţională globală”. | en_US |
dc.language.iso | ro | en_US |
dc.publisher | Chişinău: ANTEM | en_US |
dc.subject | Politici educaţionale | en_US |
dc.subject | Comunicare didactică | en_US |
dc.subject | Activitate didactică | en_US |
dc.subject | Statutul profesorului | en_US |
dc.subject | Performanţele şcolare--evaluare | en_US |
dc.title | Să comunicăm fără bariere: spre un învăţământ performant | en_US |
dc.type | Learning Object | en_US |