dc.contributor.author |
BARBĂNEAGRĂ, Alexandra |
|
dc.contributor.author |
STOLETNEAIA, Anna |
|
dc.contributor.author |
CUCU, Lucia |
|
dc.contributor.author |
ZAVADSCHI, Ala |
|
dc.contributor.author |
PETRENCO, Liuba |
|
dc.contributor.author |
MOCANU, Liuba |
|
dc.contributor.author |
CORNICIUC, Sabina |
|
dc.contributor.author |
CROITOR, Anna |
|
dc.date.accessioned |
2019-03-21T14:55:43Z |
|
dc.date.available |
2019-03-21T14:55:43Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
BARBĂNEAGRĂ, Alexandra, STOLETNEAIA, Anna, CUCU, Lucia. [et al.]. Nicu şi Leanca învaţă limba română. Chişinău: F.E.-P. „Tipografia Centrală”, 2016. 92 p. ISBN 978-9975-53-684-4. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-53-684-4 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1350 |
|
dc.description.abstract |
Noutatea abordării propuse de echipa ANTEM constă tocmai în „coabitarea”
celor două instanţe, copilul şi adultul, învăţând împreună, într-o atmosferă
prietenoasă, de respect reciproc şi demnitate, în care părinţii nu sunt nici judecători,
nici verificatori, ci parteneri de învăţare.
Aria tematică vizează 7 blocuri: Grădiniţa, Familia, Casa, Fructe şi legume,
Animale şi Păsări, Regimul zilei, Plaiul meu, fiecare Unitate de conţinut fiind
subdivizată în nu mai puţin de 6 lecţii. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
F.E.-P. „Tipografia Centrală” |
en_US |
dc.subject |
Metode ludice |
en_US |
dc.subject |
Metode interactive |
en_US |
dc.subject |
Învăţare--limba română |
en_US |
dc.subject |
Vârstă preşcolară--învăţare |
en_US |
dc.title |
Nicu şi Leanca învaţă limba română |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |