Articole: Recent submissions

  • USATÎI, Larisa (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    The present article touches upon the phonological value of the sounds which is of huge importance to the learners. Each language has its specific inventory of vowels. The vowel system in English is much more complicated ...
  • CHISELIOV, Victor (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    Fenomenul lingvistic abordat în acest articol este sintagma sau unitatea cu mai multe cuvinte (colocaţie) wie auch immer, care în dependenţă de modul de abordare poate fi tratată fie ca o unitatea frazeologică fie ca o ...
  • HERȚA, Lilia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    Traducerea este o operaţie esenţială care permite oamenilor din întreaga lume să împărtă şească informaţii, ştiri, cultură, literatură şi ştiinţe. Este un proces de redare a textului iniţial şi a tuturor caracteristicilor ...
  • GOGU, Tamara (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    Literatura de specialitate, de obicei, abordează pe larg formele principale de formare a cuvintelor, lăsând în umbră pe cele secundare. Prezentul articol „We Study Minor Ways of Word Formation" este dedicat formelor secundare ...
  • BORDEI, Irina (2020)
    Acest articol abordează o viziune constitutivă a glotodidacticii împreună cu ştiinţa limbilor şi educaţia plurilingvistică. Prin urmare, se va încerca definirea termenilor de referinţă didactici şi lingvistici, care ar ...
  • GUZUN, Maria (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    Abordarea reflexivă ocupă un loc important în Curricumulul Naţional 2019, conceput cu scopul de a orienta predarea/învăţarea limbilor străine în aspect cognitiv, metacognitiv, reflexiv şi acţional. Aspectul reflexiv impune ...
  • CELPAN-PATIC, Natalia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    This paper is about the importance of interdisciplinarity in the process of foreign language teaching and learning at the Faculty of Foreign Languages and Literatures of the “Ion Creangă” State Pedagogical University. This ...
  • NAZARU, Cristina (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    Acest articol abordează importanţa managementului clasei în învăţământul online. Managementul clasei este vital pentru stabilirea unui mediu prietenos şi precoce învăţării. Este un factor important pentru realizarea cu ...
  • TIOSA, Iuliana (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    Scrierea unui referat face parte din studiul universitar. Referatul reprezintă un text ştiinţific care este scris în baza unor criterii. Ca studentul să formuleze corect un text ştiinţific are nevoie de anumite competenţe ...
  • SOLCAN, Angela (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    Astăzi, noile tehnologii sunt în serviciul învăţământului la toate nivelurile. Practicile inerente de utilizare a NT contribuie la formarea multiplelor competenţe şi în domeniul cercetării. Întrucât numărul documentelor ...
  • SAVA, Anastasia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    The new didactic methodology of the process teaching-learning-evaluation of French language emphasizes certain aspects of modernization and improvement of didactic methods: - to emphasize the heuristic character of activism ...
  • COPACINSCHI, Angela (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    The translation usually known as transposition marks the evidence of the functional equality among the elements of the nature and the diversity inside the phrase. Summing up these notices we can say that at least the ...
  • DONOAGĂ, Diana (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    The theme of "academic freedom" comes back when we talk about a crisis in education. In this article, we want to show that the debate on academic freedom involves redefining the academic environment. Moreover, academic ...
  • BULAT, Ana (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    La compréhension de l’oral est un processus très complexe. Les didacticiens ont commencé à l’exploiter en classe des langues au moment de l’apparition des documents authentiques. Le développement de la compétence de ...
  • SOLCAN, Angela (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    Analizând competența discursivă, dezvoltată în procesul de achiziționare (dobândire) și cel de învățare a limbii străine, considerăm imperios de a face o distincție netă între termenii de achiziționare și învățare. Explicând ...
  • LUPAŞCU, Lilia (2019)
    „Expresiile generale cu privire la învăţarea cu ajutorul mediilor, la o cercetare mai aprofundată, sunt aproape imposibile. Diversitatea mediilor este foarte amplă, în cel mai bun caz se poate de reflectat în parte doar ...
  • TIOSA, Iuliana (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    Articolul dat cercetează scrierea academică și debutează cu definirea acestui concept. În acest context, se scoate în evidență complexitatea scrierii academice. Tipurile de texte realizabile și importante la universitățile ...
  • DENISOV, Emilia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    Didactica comunicativă înseamnă că în centrul învăţării limbilor străine trebuie să fie nu doar cunoştinţele teoretice a limbii, ci şi abilităţile comunicative, adică abilităţile de a pune în practică limba studiată în ...
  • CARACAȘ, Olimpia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    Articolul redǎ unele secvențe referitor la asimilare, ce reprezintǎ procesul de modificare a sunetelor limbii engleze, din cauza ȋnvecinǎrii lor. Ȋn vorbirea curentǎ organele vorbirii trec repede de la o poziție la alta. ...
  • NAZARU, Cristina (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    Mobile Assisted Language Learning (MALL) este o relativ nouă abordare de predare – învățare a limbilor, bazată pe utilizarea tehnologiilor mobile, inclusiv telefoane, tablete, ceasuri inteligente, playere, etc. MALL combină ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account