Articole: Recent submissions

  • SURUGIU, Dorina (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    Intercultural approach involves stepping out of conventional teaching and learning of a foreign language, which is not limited to the grammatical, functional and cultural contents, as while that knowledge is developed, a ...
  • SOFRONIE, Natalia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    The text knows a new approach in the context of modern language didactics. Among the priorities of this theoretical reflection in this article we mention the definition of the text and its functions in educational approaches. ...
  • ȘCOLNÎI, Olga (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    Utilizarea instrumentelor informatice si multimediale a cunoscut in ultimii ani o răspîndire foarte largă în predarea limbilor. În prezenta lucrare se propune utilizarea unor instrumente actualmente disponibile pentru ...
  • GUZUN, Maria (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    Pentru a organiza predarea/învățarea eficace a limbii franceze, trebuie de dezvoltat competența situațională și de elaborat direcțiile cadrului situațional, care corespund atitudinilor enunțiative de bază, prezente în ...
  • CULEA, Uliana (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    The multimedia didactic succeeds in giving a new value to the objects of knowledge. It makes possible to give more importance, more reality to the reality. It allows certain reflections on the writing language dimension, ...
  • COPACINSCHI, Angela (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    The lexical-grammatical transposition, that is sometimes called improper derivation or conversion, refers to the functional shift of a lexeme from lexical-grammatical class to another, possible only under unusual conditions ...
  • CELPAN-PATIC, Natalia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    Writing plays an important role in the teaching-learning process of foreign languages. Foreign literature is an academic subject, within the context of which students get acquainted with writers, literary currents and ...
  • CHISELIOV, Victor (2016)
    Acest articol se concentrează asupra clasificării sintactice pe baza verbelor germane dupa principiul ,,Tranzitivitate - intranzitivitate" și relevanța acestei clasificări pentru celelalte categorii gramaticale verbale. ...
  • BARBAROȘ, Ninel; DENISOV, Emilia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    In this article I approached the comprehension and comprehensibility are specialized texts as reference texts in the classification by level of complexity. I wanted to anilizez these concepts to determine
  • BARBAROȘ, Ninel (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    While research (PISA) on promoting reading among young people in Europe, targeting more accurate extraction of information from text, researches social reading emphasizes the increasingly powerful manifestations active and ...
  • SAGOIAN, Eraneac; SAGOIAN, Agunik (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    Acest articol se referă la importanța folosirii mijloacelor vizuale în timpul lecției. Modul în care acestea pot motiva elevii în realizarea sarcinilor propuse dezvoltă imaginația și facilitează înțelegerea.
  • MARDARI, Alina (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    Prezentul articol abordează rolul folosirii videourilor în cadrul unei lecţii de limbă străină, ce contribuie esenţial la sporirea motivaţiei în procesul de învăţare al unei limbi. Importanţa folosirii învăţării bazată pe ...
  • HERȚA, Lilia; GOLUBOVSCHI, Oxana (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    Dintre genurile folclorice verbale, proverbele sunt cele mai concise, dar nu neaparat cele mai simple ca formă. Proverbele sunt una dintre modalităţile prin care ne exprimăm, care ofera o perspectivă asupra credinţelor şi ...
  • ROTARU, Elena (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    Tehnica lucrului în grup a devenit foarte populară și este utilizată frecvent în predarea limbilor străine, deoarece permite stabilirea unei atmosfere degajate în clasă și stimulează comunicarea orală focusată pe soluționarea ...
  • CARACAȘ, Olimpia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    Articolul abordează unele particularităţi ale accentului în limba engleză. Funcţia gramaticală a unui cuvînt poate determina accentul în unele cazuri în care acelaşi cuvînt poate avea funcţii gramaticale deosebite. Ele au ...
  • BABÂRĂ, Eugenia; VERDEŞ, Maria-Rocselana; USATÎI, Larisa (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    The article deals with the role played by motivation from the psychological and pedagogical points of view in learning English. Motivation is the driving force in learning and is primordial in the process of personality ...
  • CEBAN, Valeriu (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    Articolul abordează relațiile semantice dintre unele cuvinte ale limbii ruse, române și engleze care sunt în relații de echivalență incompletă. Se dau unele recomandări cu privire la interpretarea acestora şi includerea ...
  • BUDNIC, Ana; SMOCHIN, Olga; PLESCENCO, Galina; TATARU, Nina (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    Acest articol examinează modalitatea în care se face traducerea la nivel interpretativ. Ideea de la care am pornit această cercetare este că traducătorul trebuie să perceapă implicaţiile textului, interpretările sale ...
  • GORDZEI, Polina (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    Scrisul academic veritabil se naşte dintr-o abordare activă, interogativă faţă de obiectul de studiu şi toti studenţii, indiferent de ciclul de studii, au potenţialul de a scrie mai bine. Prin învățarea scrisului creativ ...
  • SAVA, Anastasia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    Noțiunea de metodă euristică în didactică limbii franceze este relativ nouă, termenul fiind asociat anterior disciplinelor exacte, atunci când Arhiemede, descoperind legea fizicii, a spus: Eureca – am gasit! În didactică, ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account