REPOZITORIU UPSC

Browsing Articole by Issue Date

Browsing Articole by Issue Date

Sort by: Order: Results:

  • Mardari, Alina (2015)
    Articolul prezintă o metodă modernă de invaţare a limbii engleze şi de evaluare a cunoştinţelor studenţilor - portofoliul electronic cunoscut sub denumirea e-portfolio. În articol sunt specificaţi factorii ce au contribuit ...
  • Lupaşcu, Liliana (2015)
    Este foarte important să realizăm/învăţăm cât mai devreme importanţa identificării şi folosirii diverselor strategii de învăţare. Unele persoane reuşesc singure să identifice şi să folosească eficient strategiile de învăţare, ...
  • Pleşcenco, Galina (2015)
    Dialogul este un element integral al textului literar. Valoarea contribuţiei sale în dezvoltarea întregului text cu greu poate fi supraestimat. Dialogul posedă coerenţă, deplinătate, expresii succinte, importanţă comunicativă, ...
  • Grecu, Jana; Grecu, Mircea (2015)
    În acest articol sunt prezentate esenţa didactică şi psihologică a povestei, cât şi funcţiile ei terapeutice în viaţa unui copil. De asemenea, este bine fundamentată importanţa povestei în lupta împotriva consumului de droguri.
  • Surugiu, Dorina (2015)
    A special role in the development of intercultural competence at foreign language classes is played by literature. Through text explorations, the student can acknowledge his own culture and learn to understand and respect ...
  • Sofronie, Natalia (2015)
    Cadrul European Comun de Referință pentru Limbi (CECRL) reprezintă, la momentul actual, un document de politică educațională în domeniul predărilor Limbilor Străine. Printre numeroasele aspecte pe care le cuprinde, găsim ...
  • Rusu, Vasilisa (2015)
    Limba franceză este foarte bogată în nume proprii. Între numele proprii şi cele comune sunt asemănări şi deosebiri, atât din punct de vedere semantic, cât şi sintactic. În limba franceză se întîlnesc o mare varietate de ...
  • Şchiopu, Lucia (2015)
    Existenţialismul este o doctrină filozofică caracterizată printr-o accentuare a individualităţii, propagarea libertăţii individuale şi a subiectivităţii. Sartre evidenţiază crearea unei individualităţi ce se bazează pe: ...
  • Scolnii, Olga (2015)
    A face diferenţa între proverbele si zicalele limbii italiene nu este un lucru usor de depaşit. În mod schematic, putem să afirmăm că într-un proverb distingem un principiu moral şi didactic, o recomandare. O zicală („modo ...
  • Solcan, Angela (2015)
    La cursul de limbă franceză, atît studenţii, cît şi profesorii, pot fi într-o insecuritate lingvistică. Insecuritatea sau securitatea ţin de raportul pe care îl stabileşte un locutor între propria performanţă verbală şi ...
  • Smochin, Olga; Tataru, Nina (2015)
    Articolul oferă o prezentare generală a caracteristicilor de bază a personajelor femenine din romanul Jane Eyre de Charlotte Bronte. În baza materialelor autobiografice, în roman este analizată starea interioară a ...
  • Rotaru, Elena (2015)
    Utilizarea corectă a articolului în limba engleză prezintă dificultăţi pentru majoritatea studenţilor care o studiază ca o limbă străină. Chiar şi acele limbi care folosesc articolele, se deosebesc de limba engleză prin ...
  • Sagoian, Eraneac; Sagoian, A. (2015)
    În acest articol este accentuată importanţa predării pronunţiei şi ortografiei. La fel, sunt evidenţiate tehnici şi metode eficiente de predare a pronunţiei şi a ortografiei pentru a facilita înţelegerea sensului şi ...
  • Vasilache, Andrei (2015)
    Acest articol prezintă un şir de idei si reflecţii referitor la unul dintre cele mai dificile procese şi anume, cel de predare si instruire a limbii engleze pentru începători, in deosebi, şi studenţilor la nivel intermediar. ...
  • Tiosa, Iuliana (2015)
    This article is a critical depiction of two important currents in pedagogy: instructive learning and structural learning. The basic principles of each pedagogical current and the opinions of different researchers, who, ...
  • Verdeș, Maria-Rocselana (2016)
    The present article treats the problem of the interference of the mother tongue in the process of learning a foreign language, to be more exact, the English language, which presupposes certain particularities in the ...
  • GORDZEI, Polina (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    Scrisul academic veritabil se naşte dintr-o abordare activă, interogativă faţă de obiectul de studiu şi toti studenţii, indiferent de ciclul de studii, au potenţialul de a scrie mai bine. Prin învățarea scrisului creativ ...
  • BUDNIC Ana; SMOCHIN, Olga; PLESCENCO, Galina; TATARU, Nina (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    Acest articol examinează modalitatea în care se face traducerea la nivel interpretativ. Ideea de la care am pornit această cercetare este că traducătorul trebuie să perceapă implicaţiile textului, interpretările sale ...
  • CEBAN, Valeriu (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    Articolul abordează relațiile semantice dintre unele cuvinte ale limbii ruse, române și engleze care sunt în relații de echivalență incompletă. Se dau unele recomandări cu privire la interpretarea acestora şi includerea ...
  • CARACAŞ, Olimpia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    Articolul abordează unele particularităţi ale accentului în limba engleză. Funcţia gramaticală a unui cuvînt poate determina accentul în unele cazuri în care acelaşi cuvînt poate avea funcţii gramaticale deosebite. Ele au ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account