REPOZITORIU UPSC

Browsing Articole by Issue Date

Browsing Articole by Issue Date

Sort by: Order: Results:

  • SURUGIU, Dorina (2015)
    A special role in the development of intercultural competence at foreign language classes is played by literature. Through text explorations, the student can acknowledge his own culture and learn to understand and respect ...
  • TIOSA, Iuliana (2015)
    This article is a critical depiction of two important currents in pedagogy: instructive learning and structural learning. The basic principles of each pedagogical current and the opinions of different researchers, who, ...
  • RUSU, Vasilisa (2015)
    Limba franceză este foarte bogată în nume proprii. Între numele proprii şi cele comune sunt asemănări şi deosebiri, atât din punct de vedere semantic, cât şi sintactic. În limba franceză se întîlnesc o mare varietate de ...
  • ROTARU, Elena (2015)
    Utilizarea corectă a articolului în limba engleză prezintă dificultăţi pentru majoritatea studenţilor care o studiază ca o limbă străină. Chiar şi acele limbi care folosesc articolele, se deosebesc de limba engleză prin ...
  • SAGOIAN, Eraneac; SAGOYAN, Agunik (2015)
    În acest articol este accentuată importanţa predării pronunţiei şi ortografiei. La fel, sunt evidenţiate tehnici şi metode eficiente de predare a pronunţiei şi a ortografiei pentru a facilita înţelegerea sensului şi ...
  • SCOLNII Olga (2015)
    A face diferenţa între proverbele si zicalele limbii italiene nu este un lucru usor de depaşit. În mod schematic, putem să afirmăm că într-un proverb distingem un principiu moral şi didactic, o recomandare. O zicală („modo ...
  • SMOCHIN, Olga; TATARU, Nina (2015)
    Articolul oferă o prezentare generală a caracteristicilor de bază a personajelor femenine din romanul Jane Eyre de Charlotte Bronte. În baza materialelor autobiografice, în roman este analizată starea interioară a ...
  • SOFRONIE, Natalia (2015)
    Cadrul European Comun de Referință pentru Limbi (CECRL) reprezintă, la momentul actual, un document de politică educațională în domeniul predărilor Limbilor Străine. Printre numeroasele aspecte pe care le cuprinde, găsim ...
  • SOLCAN, Angela (2015)
    La cursul de limbă franceză, atît studenţii, cît şi profesorii, pot fi într-o insecuritate lingvistică. Insecuritatea sau securitatea ţin de raportul pe care îl stabileşte un locutor între propria performanţă verbală şi ...
  • ŞCHIOPU, Lucia (2015)
    Existenţialismul este o doctrină filozofică caracterizată printr-o accentuare a individualităţii, propagarea libertăţii individuale şi a subiectivităţii. Sartre evidenţiază crearea unei individualităţi ce se bazează pe: ...
  • VASILACHE, Andrei (2015)
    Acest articol prezintă un şir de idei si reflecţii referitor la unul dintre cele mai dificile procese şi anume, cel de predare si instruire a limbii engleze pentru începători, in deosebi, şi studenţilor la nivel intermediar. ...
  • GORDZEI, Polina (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    Scrisul academic veritabil se naşte dintr-o abordare activă, interogativă faţă de obiectul de studiu şi toti studenţii, indiferent de ciclul de studii, au potenţialul de a scrie mai bine. Prin învățarea scrisului creativ ...
  • CEBAN, Valeriu (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    Articolul abordează relațiile semantice dintre unele cuvinte ale limbii ruse, române și engleze care sunt în relații de echivalență incompletă. Se dau unele recomandări cu privire la interpretarea acestora şi includerea ...
  • MARDARI, Alina (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    Prezentul articol abordează rolul folosirii videourilor în cadrul unei lecţii de limbă străină, ce contribuie esenţial la sporirea motivaţiei în procesul de învăţare al unei limbi. Importanţa folosirii învăţării bazată pe ...
  • BABÂRĂ, Eugenia; VERDEŞ, Maria-Rocselana; USATÎI, Larisa (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    The article deals with the role played by motivation from the psychological and pedagogical points of view in learning English. Motivation is the driving force in learning and is primordial in the process of personality ...
  • ROTARU, Elena (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    Tehnica lucrului în grup a devenit foarte populară și este utilizată frecvent în predarea limbilor străine, deoarece permite stabilirea unei atmosfere degajate în clasă și stimulează comunicarea orală focusată pe soluționarea ...
  • BARBAROȘ, Ninel (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    While research (PISA) on promoting reading among young people in Europe, targeting more accurate extraction of information from text, researches social reading emphasizes the increasingly powerful manifestations active and ...
  • SURUGIU, Dorina (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    Intercultural approach involves stepping out of conventional teaching and learning of a foreign language, which is not limited to the grammatical, functional and cultural contents, as while that knowledge is developed, a ...
  • COPACINSCHI, Angela (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    The lexical-grammatical transposition, that is sometimes called improper derivation or conversion, refers to the functional shift of a lexeme from lexical-grammatical class to another, possible only under unusual conditions ...
  • SOFRONIE, Natalia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    The text knows a new approach in the context of modern language didactics. Among the priorities of this theoretical reflection in this article we mention the definition of the text and its functions in educational approaches. ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account