REPOZITORIU UPSC

Browsing Articole by Issue Date

Browsing Articole by Issue Date

Sort by: Order: Results:

  • GOLUBOVSCHI, Oxana (2014)
    Prezentul articol este dedicat echivalenţei în traducere şi dezvoltării competenţelor de traducere prin utilizarea unor metode şi tehnici. Metodele şi tehnicile menţionate sunt ţintite spre dezvoltarea competenţelor de ...
  • AUZEAC, Sergiu (2014)
    Comunicarea interculturală se referă la comunicarea efectivă între persoane din diferite medii culturale. În ultimii ani, specialisti din diferite domenii au realizat cît de importantă este comunicarea interculturală pentru ...
  • BODORIN, Cornelia (2014)
    Giacomo Leopardi este considerat unul dintre scriitorii cei mai iluştri pe care i-a avut Italia. Chiar dacă a fost cunoscut ca poet Leopardi a fost un mare filosof. Pesimismul leopardian este o filosofie, este o viziune a ...
  • GUȚU, Eugenia (2014)
    Majoritatea lingviștilor francezi și români menționează că problema categoriei semantico-funcționale a modalității reprezintă o valoroasă cercetare comparativă a limbilor franceză și română, problemă ce stă în atenția ...
  • PLESCENCO, Galina (2014)
    Caracterizarea este procesul creării unui caracter în literatură. Caracterizarea directă este prezentată explicit de către narator sau de către personaje. Caracterizarea indirectă prezintă personajele prin diferite metode, ...
  • SURUGIU, Dorina (2014)
    The European integration towards which the Republic of Moldova is aspiring to requires major changes in different essential sectors, amongst which is education. A primary role in our country's integration plays ...
  • BABÂRĂ, Eugenia; TÎRSÎNĂ, Daniela (2014)
    Subiectul articolului se referă la dezvoltarea competenţelor de comunicare la studenţi. Noi tehnici, de a implica toţi studenţii în procesul de comunicare, de a dezvolta abilităţi creative, gândire critică şi încredere în ...
  • TĂRÎȚĂ, Victor (2014)
    In acest articol este abordat rolul semanticii in studierea fenomenelor sintactice. Este important ca in în acest proces sa se aplice principiul onomasiologic si nu numai cel mentalist, formal. Delimitarea parţilor de ...
  • TIOSA, Iuliana (2014)
    În acest articol sunt scoase în evidenţă metodele de însuşire a vocabularului. Cercetarea debutează cu 3 etape decisive ale lucrului cu vocabularul. În cadrul acestor trei etape sunt enumerate procedee efective de asimilare ...
  • ROTARU, Elena (2014)
    Articolul vizează abordarea funcţională în procesul de predare a limbii străine, în special la nivelul intermediar şi avansat. În acest context, autorul reflectează asupra utilizării timpului viitor în limba engleză vorbită. ...
  • SAGOIAN, Eraneac; SAGOYAN, Agunik (2014)
    Acest articol se referă la problema creării grilelor de evaluare eficientă a elevilor. El defineşte ce este evaluarea şi cât de important este crearea grilelor pentru evaluare corectă. Descrie caracteristicile cheie şi ...
  • SCHIOPU, Lucia (2014)
    Invățarea mixtă reprezintă procesul asimilării a diverse stiluri de învățare, care se pot realiza prin intermediul resurselor fizice și virtuale mixte. Stilurile de predare/ învățare se referă la numeroasele modalități în ...
  • SAVA, Anastasia (2014)
    Heuristic methodology is currently growing, having mainly applied importance. This heuristic guidance comes as a response to verbalism and formalism established for a long time in school practice. Heuristic methodology ...
  • SMOCHIN, Olga; TATARU, Nina (2014)
    Acest articol tratează romanul lui Joseph Conrad “Inima întunericului”. Prin decoruri, simboluri şi stilul impresionist, J. Conrad ilustrează impactul epifaniei lui Marlow asupra descrierii umanităţii şi a responsabilităţilor ...
  • VASILACHE, Andrei (2014)
    În acest articol se compară exemple de cuvinte care conţin Regulile de Ortografie în română şi engleză. Elementul cheie este diferenţa dintre scriere şi pronunţie, corespunzător. Obiectivul principal este de a stabili acea ...
  • ГРЕКУ, Жанна (2014)
    In this article the didactic essence and multifunctional aspects of humor are singled out. Humor is considered by the author as a pedagogical means, based on different kinds of comic contradictions (between the form and ...
  • GANGAN, Olesea (2015)
    Articolul este o sinteză a bunilor practici de utilizare a învăţământului electronic (e-learning) în cadrul Universităţii din Tallinn (Estonia). Autorul pune accent pe utilizarea modelului flipped classroom (clasa inversată) ...
  • MARDARI, Alina (2015)
    Articolul prezintă o metodă modernă de invaţare a limbii engleze şi de evaluare a cunoştinţelor studenţilor - portofoliul electronic cunoscut sub denumirea e-portfolio. În articol sunt specificaţi factorii ce au contribuit ...
  • BUDNIC, Ana (2015)
    The article reveals the fact that intercultural education demands from the school an important process of opening and renewal, matching curricula to the reality of multicultural societies. Schools are basing their work ...
  • GRĂDINARI, Galina; YILDIZ, Ahmet (2015)
    Creativitatea presupune idei care, uneori, pot fi transformate în activităţi extraordinare desfăşurate în echipe: jocuri, simulări, poezii, activităţi artistice şi culturale. Activităţile de dezvoltare a creativităţii ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account