REPOZITORIU UPSC

Browsing Articole by Title

Browsing Articole by Title

Sort by: Order: Results:

  • HERȚA, Lilia; GOLUBOVSCHI, Oxana (2015)
    Articolul dat evidenţiază importanţa studierii proverbelor în procesul de însuşire a limbii engleze. Aspectul cultural al proverbelor are un rol important în dezvoltarea competenţelor culturale şi interculturale a studenţilor. ...
  • GORDZEI, Polina (2017)
    Acest articol își propune să examineze probleme cu care se confruntă studenții în ceea ce privește coerența textului. Coerenta textului este exprimare scrisă corectă, idei coerente care se succed după o anumită logică. Ea ...
  • PETRICIUC, Lilia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    Articolul reprezintă o sinteză a câteva studii ce investighează asimilarea de vocabular prin intermediul lecturii în limba engleză. Trei tipuri de abordări în raport cu trei teorii privind asimilarea de vocabular (ipoteza ...
  • VASILACHE, Andrei (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    Prezentul articol face referință la abordările și tehnicile inovative de predare a vocabularului nou de limba engleză. La fel, sunt expuse și prezentate principiile de bază după care trebuie să se conducă profesorul de ...
  • CRAVCENCO, Tatiana (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    Expresiile idiomatice reprezintă un aspect important al studierii unei limbi şi indică un nivel avansat de cunoaştere a acesteia. În engleză, expresiile idiomatice reflectă dimensiunile culturale ale limbii care trebuie ...
  • BORDEI, Irina (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    The last few years brought incremental challanges at national and international levels in all life’s areas. The instructive-educational process, specifically, was from the first that had to react to the changes that appeared ...
  • BALTAG, Veronica (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    În articol se discută importanţa culturii tradițiilor și obiceiurilor studentului în procesul de învățare a limbii engleze. Totodată, profesorul trebuie să respecte drepturile studenţilor şi să dea dovadă de toleranţă ...
  • SOLCAN, Angela (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    Analizând competența discursivă, dezvoltată în procesul de achiziționare (dobândire) și cel de învățare a limbii străine, considerăm imperios de a face o distincție netă între termenii de achiziționare și învățare. Explicând ...
  • BALTAG, Veronica (2017)
    Topica interculturalităţii a apărut în ultimele decenii, ca răspuns, în plan educaţional, la fenomenele de creştere a interconexiunilor şi a globalizării. Obiectivul principal al educaţiei interculturale rezidă în ...
  • AUZEAC, Sergiu (2014)
    Comunicarea interculturală se referă la comunicarea efectivă între persoane din diferite medii culturale. În ultimii ani, specialisti din diferite domenii au realizat cît de importantă este comunicarea interculturală pentru ...
  • VERDEȘ, Maria-Rocselana (2016)
    The present article treats the problem of the interference of the mother tongue in the process of learning a foreign language, to be more exact, the English language, which presupposes certain particularities in the ...
  • SMOCHIN, Olga; TATARU, Nina (2015)
    Articolul oferă o prezentare generală a caracteristicilor de bază a personajelor femenine din romanul Jane Eyre de Charlotte Bronte. În baza materialelor autobiografice, în roman este analizată starea interioară a ...
  • GRĂDINARI, Galina (2014)
    The modern world is the product of ideas, beliefs and values of human imagination and culture that have shaped it over centuries. It has been created out of our minds as much as from the natural environment. The human mind ...
  • LUPAŞCU, Lilia (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    In cultural education, children and young people learn to reflect on their own culture, the culture of others and culture in general. This ability to reflect is generally trained in a number of ways. For example through ...
  • SOFRONIE, Natalia (2015)
    Cadrul European Comun de Referință pentru Limbi (CECRL) reprezintă, la momentul actual, un document de politică educațională în domeniul predărilor Limbilor Străine. Printre numeroasele aspecte pe care le cuprinde, găsim ...
  • BULAT, Ana (2017)
    Utilizat, inițial în domeniul formării profesionale (anii 80), demersul bazat pe competențe (approche par compétences - APC) în învățământ este orientat spre dobândirea de către elevi a competențelor de durată, capabile ...
  • SOLCAN, Angela (2017)
    Statutul dublu al viitorului profesor de limbi străine constituie un context favorabil de a pune în aplicare o serie de modele, având ca obiectiv dezvoltarea competențelor indispensabile învățării autonome. Studentul trebuie ...
  • SAVA, Anastasia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    Harta euristică cunoscută şi ca hartă conceptuală, mintală, cognitivă, mind map (din limba engleză), a devenit în ultimul timp în didactică o metodă de învăţare foarte eficace ce pune accentul atât pe structurarea gândirii, ...
  • CELPAN-PATIC, Natalia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    This paper is about the importance of interdisciplinarity in the process of foreign language teaching and learning at the Faculty of Foreign Languages and Literatures of the “Ion Creangă” State Pedagogical University. This ...
  • GUZUN, Maria (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    Abordarea reflexivă ocupă un loc important în Curricumulul Naţional 2019, conceput cu scopul de a orienta predarea/învăţarea limbilor străine în aspect cognitiv, metacognitiv, reflexiv şi acţional. Aspectul reflexiv impune ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account