REPOZITORIU UPSC

Browsing Articole by Title

Browsing Articole by Title

Sort by: Order: Results:

  • SURUGIU, Dorina (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    Intercultural approach involves stepping out of conventional teaching and learning of a foreign language, which is not limited to the grammatical, functional and cultural contents, as while that knowledge is developed, a ...
  • SAGOIAN, Eraneac; SAGOYAN, Agunik; SOLODOVNICOVA, Anna (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    The notable shift of focus in the field of education in more recent years fostered the idea of teaching a foreign language communicatively, that is, acquiring linguistic competence and communicative skills. Our fundamental ...
  • CHIRA, Oxana (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    Education for sustainability is one of the great future tasks for mankind. Yet it can only succeed if it takes into account the cultural diversity that persists among the different societies of the world. If we fail to ...
  • ALDAWOOD, Danielle Marie (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    În cadrul Educaţiei pentru Drepturile Omului, cel mai frecvent, sunt utilizate trei tipologii de diseminare a informaţiei despre drepturile omului. Modelul transformaţional este bazat, în sens larg, pe filosofia pedagogică ...
  • ROTARU, Elena (2014)
    Articolul vizează abordarea funcţională în procesul de predare a limbii străine, în special la nivelul intermediar şi avansat. În acest context, autorul reflectează asupra utilizării timpului viitor în limba engleză vorbită. ...
  • SCHIOPU, Lucia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    This article reveals the contradictory distinction of the concept of critical thinking but also presents a synthesis of the existing definitions. Critical thinking is not based on the accumulation of information, but on ...
  • BODORIN, Cornelia (2014)
    Giacomo Leopardi este considerat unul dintre scriitorii cei mai iluştri pe care i-a avut Italia. Chiar dacă a fost cunoscut ca poet Leopardi a fost un mare filosof. Pesimismul leopardian este o filosofie, este o viziune a ...
  • BABĂTĂ, Eugenia; TANER, Ilgin; USATÎI, Larisa (2017)
    Articolul prezent tratează problema învăţării gramaticii limbii engleze prin aplicarea diferitor metode şi procedee pentru dezvoltarea competenţei comunicative. Competenţa comunicativă este definită ca relaţia, legătura ...
  • ROTARU, Elena (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    Tehnica lucrului în grup a devenit foarte populară și este utilizată frecvent în predarea limbilor străine, deoarece permite stabilirea unei atmosfere degajate în clasă și stimulează comunicarea orală focusată pe soluționarea ...
  • BOLDUMA, Veronica (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    recent years, more and more emphasis has been placed on methods of educational interaction. These methods allow the teacher to involve even the most passive student in the communication process. Interactive learning requires ...
  • GOLUBOVSCHI, Oxana (2021)
    The purpose of this article is to present some interactive and student-centred examples of the speaking activities that offer an alternative to the traditional way of teaching speaking in an ESL classroom. The strategies ...
  • BALTAG, Veronica (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    Acest articol reflectă dezvoltarea tehnologică din ultimele decenii, precum şi fenomenul globalizării, care au determinat instituţiile şi specialiştii din întreaga lume să caute competenţe specifice care relevă însuşirea ...
  • GRECU, Jana (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    Acest articol evidenţiază umorul ca instrument pedagogic efectiv în procesul de învăţământ. Autorul oferă câteva metode şi mijloace de a face lecţia de limbă engleză mai interesantă, prin diferite tehnici „haioase”, ca ...
  • SCHIOPU, Lucia (2014)
    Invățarea mixtă reprezintă procesul asimilării a diverse stiluri de învățare, care se pot realiza prin intermediul resurselor fizice și virtuale mixte. Stilurile de predare/ învățare se referă la numeroasele modalități în ...
  • GRABAZEI, Svetlana (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    Acest articol defineşte conceptul idiom, rolul şi funcţionarea lui în cadrul procesului educaţional şi cel lingvistic. Acest concept este răspîndit şi este întrebuinţat, avînd un rol important în procesul educaţional. Am ...
  • BOLDUMA, Veronica (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    În conformitate cu exigenţele procesului de predare-învăţare-evaluare în secolul XXI autorii de curriculum gimnazial şi autorii de manuale şcolare pun accentual pe dezvoltarea competenţelor de comunicare în cadrul orelor ...
  • SMOCHIN, Olga; TATARU, Nina (2014)
    Acest articol tratează romanul lui Joseph Conrad “Inima întunericului”. Prin decoruri, simboluri şi stilul impresionist, J. Conrad ilustrează impactul epifaniei lui Marlow asupra descrierii umanităţii şi a responsabilităţilor ...
  • VASILACHE, Andrei (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    This article suggests to outline and note the basic aspects of the impact and effects of the English phonetics upon beginners, intermediates and advanced students. The reference is made to the current phenomenon of mixed ...
  • RUGA, Ecaterina; COVALIOVA, Olga (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    Fiecare emoţie a evoluat pe parcursul civilizaţiilor pentru a ne ţine în siguranţă, pentru a ne ajuta să supravieţuim. Ne aflăm în permanenţă traversaţi de emoţii negative – frică, anxietate, tristeţe, furie, agresivitate, ...
  • AVORNICESĂ, Natalia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    În cadrul orelor de limbă franceză utlizarea textului poetic a evoluat de la simpla memorare la explorarea sa ca orice text în proză. Elaborarea unei secvenţe didactice bazată pe textul poetic implică respectarea anumitor ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account