REPOZITORIU UPSC

Browsing Articole by Title

Browsing Articole by Title

Sort by: Order: Results:

  • GANGAN, Olesea (2015)
    Articolul este o sinteză a bunilor practici de utilizare a învăţământului electronic (e-learning) în cadrul Universităţii din Tallinn (Estonia). Autorul pune accent pe utilizarea modelului flipped classroom (clasa inversată) ...
  • BULAT, Ana (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    La compréhension de l’oral est un processus très complexe. Les didacticiens ont commencé à l’exploiter en classe des langues au moment de l’apparition des documents authentiques. Le développement de la compétence de ...
  • HERȚA, Lilia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    The article describes an experimental study conducted through surveys, which were used to determine the degree to which the proverbs are used and how they are used to improve and form the communicative competence in the ...
  • TATARU, Nina; PLESCENCO, Galina (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    În acest articol autorii oferă metode de predare din perspectiva înțelegerii textului literar si poeziei. Limbajul poetic contribue la insusirea gramaticii, semanticii, foneticii și la dezvoltarea imaginației în limba ...
  • HERȚA, Lilia; GOLUBOVSCHI, Oxana (2017)
    Proverbele pot fi studiate în comparaţie cu cu alte expresii apropiate lor, cum ar fi expresii fraziologice, zicători, aforisme, maxime, metafore şi anti-proverbe, deoarece caracteristicile distinctive ale proverbelor pot ...
  • BULAT, Ana (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    Learning is the activity of people without experience, this is why it’s normal for a scholar to make errors during the formation. Pedagogically, error is an answer or a behavior which doesn’t correspond to what is expected ...
  • BARBAROȘ, Ninel (2014)
    The selection and classification of specialized texts are provided based on effective properties of economic language. So, it should be taken into account the level of knowledge of the students, their interest and motivation ...
  • COVALIOV, Olga (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    In articolul acesta se abordeaza tema valorilor si structurilor familiei. Sunt descrise valorile familiale ca cele sociale, politice si religioase. Este cunoscut faptul că valorile sunt importante in orice situații.
  • MELNICIUC, Radu (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    The present study aims at elucidating a series of aspects of the stylistics of neorealism in the collection of stories Racconti romani by the prose writer Alberto Moravia. Beyond the dry, sober, seemingly superficial style ...
  • COPACINSCHI, Angela (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    The translation usually known as transposition marks the evidence of the functional equality among the elements of the nature and the diversity inside the phrase. Summing up these notices we can say that at least the ...
  • ROTARU, Elena (2017)
    Utilizarea corectă a articolului în limba engleză prezintă dificultăți pentru majoritatea studenților care studiază limba engleză ca limbă străină. Una din dificultăți este că forma articolului în limba engleză depinde de ...
  • SURUGIU, Dorina (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    Intercultural approach involves stepping out of conventional teaching and learning of a foreign language, which is not limited to the grammatical, functional and cultural contents, as while that knowledge is developed, a ...
  • SAGOIAN, Eraneac; SAGOYAN, Agunik; SOLODOVNICOVA, Anna (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    The notable shift of focus in the field of education in more recent years fostered the idea of teaching a foreign language communicatively, that is, acquiring linguistic competence and communicative skills. Our fundamental ...
  • CHIRA, Oxana (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    Education for sustainability is one of the great future tasks for mankind. Yet it can only succeed if it takes into account the cultural diversity that persists among the different societies of the world. If we fail to ...
  • ALDAWOOD, Danielle Marie (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    În cadrul Educaţiei pentru Drepturile Omului, cel mai frecvent, sunt utilizate trei tipologii de diseminare a informaţiei despre drepturile omului. Modelul transformaţional este bazat, în sens larg, pe filosofia pedagogică ...
  • ROTARU, Elena (2014)
    Articolul vizează abordarea funcţională în procesul de predare a limbii străine, în special la nivelul intermediar şi avansat. În acest context, autorul reflectează asupra utilizării timpului viitor în limba engleză vorbită. ...
  • SCHIOPU, Lucia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    This article reveals the contradictory distinction of the concept of critical thinking but also presents a synthesis of the existing definitions. Critical thinking is not based on the accumulation of information, but on ...
  • BODORIN, Cornelia (2014)
    Giacomo Leopardi este considerat unul dintre scriitorii cei mai iluştri pe care i-a avut Italia. Chiar dacă a fost cunoscut ca poet Leopardi a fost un mare filosof. Pesimismul leopardian este o filosofie, este o viziune a ...
  • BABĂTĂ, Eugenia; TANER, Ilgin; USATÎI, Larisa (2017)
    Articolul prezent tratează problema învăţării gramaticii limbii engleze prin aplicarea diferitor metode şi procedee pentru dezvoltarea competenţei comunicative. Competenţa comunicativă este definită ca relaţia, legătura ...
  • ROTARU, Elena (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    Tehnica lucrului în grup a devenit foarte populară și este utilizată frecvent în predarea limbilor străine, deoarece permite stabilirea unei atmosfere degajate în clasă și stimulează comunicarea orală focusată pe soluționarea ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account