REPOZITORIU UPSC

Browsing Articole by Title

Browsing Articole by Title

Sort by: Order: Results:

  • SAVA, Anastasia (2014)
    Heuristic methodology is currently growing, having mainly applied importance. This heuristic guidance comes as a response to verbalism and formalism established for a long time in school practice. Heuristic methodology ...
  • SAGOIAN, Eraneac; SAGOYAN, Agunik (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    Acest articol tratează importanţa competenţelor productive, precum competenţa de producere orală şi scrisă. Procesul de învăţare a limbilor străine este lent şi continuu şi poate fi văzut ca un şir de provocări ce trebuie ...
  • COVALIOV, Olga (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    În acest articol autoarea abordează tema cuvintelor împrumutate, care este un fenomen caracteristic pentru toate limbile şi care a fost întotdeauna o sursă importantă de dezvoltare a vocabularului limbii engleze. Unele ...
  • BARBAROȘ, Ninel; DENISOV, Emilia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    In this article I approached the comprehension and comprehensibility are specialized texts as reference texts in the classification by level of complexity. I wanted to anilizez these concepts to determine
  • SAGOIAN, Eraneac; SAGOYAN, Agunik (2015)
    În acest articol este accentuată importanţa predării pronunţiei şi ortografiei. La fel, sunt evidenţiate tehnici şi metode eficiente de predare a pronunţiei şi a ortografiei pentru a facilita înţelegerea sensului şi ...
  • MARDARI, Alina (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    În prezent se pune tot mai mult accent pe predarea limbii communicative şi pe autenticitate, recunoscând în acest fel rolul gramaticii vorbite. Acest articol tratează poblemele cheie întâlnite de profesorii ce ţin să ...
  • VASILACHE, Andrei (2015)
    Acest articol prezintă un şir de idei si reflecţii referitor la unul dintre cele mai dificile procese şi anume, cel de predare si instruire a limbii engleze pentru începători, in deosebi, şi studenţilor la nivel intermediar. ...
  • COPACINSCHI, Angela (2015)
    It should be noted that the adjective is not the only way express the quality of an object. French language has multiple ways of highlighting the quality of an object, for example a noun used in postposition towards the ...
  • ŞCHIOPU, Lucia (2017)
    Personalized learning system is based on sharing learning experiences, promoting responsibility, critical thinking, value system. Functional curriculum outcomes can be achieved through instructional strategies that promote ...
  • CARACAȘ, Olimpia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    Acest articol scoate ȋn evidenţǎ unele aspecte de pronunţie a silabelor accentuate si neaccentuate. Ȋn limba englezǎ accentul este rezultatul unei combinaţii a forţei expiratorice, a lungimii şi a tonului silabei respective, ...
  • COPACINSCHI, Angela (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    The lexical-grammatical transposition, that is sometimes called improper derivation or conversion, refers to the functional shift of a lexeme from lexical-grammatical class to another, possible only under unusual conditions ...
  • HERȚA, Lilia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    Traducerea este o operaţie esenţială care permite oamenilor din întreaga lume să împărtă şească informaţii, ştiri, cultură, literatură şi ştiinţe. Este un proces de redare a textului iniţial şi a tuturor caracteristicilor ...
  • BUDNIC, Ana; SMOCHIN, Olga (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    Articolul studiază importanța și relevanța abordării stilistice a unui text literar la nivel universitar. Dacă vom adopta o abordare stilistică în predarea literaturii, studenții vor avea rolul participativ, deoarece vor ...
  • BUDNIC, Ana; SMOCHIN, Olga (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    Acest articol analizează modul în care o abordare stilistică a traducerii afectează citirea textului sursă şi scrierea textului ţintă. Problemele stilistice ale traducerii pot fi abordate din mai multe unghiuri: stilurile ...
  • BUDNIC, Ana; SMOCHIN, Olga (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    În acest articol se pune accent pe semnificaţia şi mijloacele de păstrare a stilului operei literare originale în traducere. În procesul de traducere, traducătorul, în mod creativ, reproduce stilul originalului prin ...
  • BALTAG, Veronica (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    Grammar contributes to the harmonious systemic arrangement of words at the levels of syntaxis and morphology which helps utterance understanding unaccessible alone. In the context of teaching a foreign language which ...
  • TATARU, Nina; PLESCENCO, Galina (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    Lectura este unul dintre cele mai importante tipuri de activitate comunicativă şi cognitivă a studenţilor. Această activitate are drept scop extragerea informaţiilor dintr-un text fix scris. Lectura îndeplineşte diferite ...
  • BUCUCI, Olesea (2014)
    Articolul dat abordeaza problema citirii şi audierii şi importanţa acestora pentru vorbitorii de limba engleză. Sunt prezentate metode effective de formare a abilitaţilor de citire şi audiere a studenţilor în limba engleză.
  • SMOCHIN, Olga; BUDNIC, Ana (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    The analysis of the literary text from the stylistic perspective supposes the linguistic-artistic comprehension of the work, the understanding of the word and its meanings, the decomposition of the artistic imaginary, ...
  • ROTARU, Elena (2015)
    Utilizarea corectă a articolului în limba engleză prezintă dificultăţi pentru majoritatea studenţilor care o studiază ca o limbă străină. Chiar şi acele limbi care folosesc articolele, se deosebesc de limba engleză prin ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account