REPOZITORIU UPSC

Browsing Articole by Title

Browsing Articole by Title

Sort by: Order: Results:

  • MARDARI, Alina (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    In the history of language teaching, the role of grammar has been addressed by several language theories, pedagogues and, currently, in the Common European Framework of Reference for Languages (CEFRL). The way grammar is ...
  • ŞCHIOPU, Lucia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    Acest articol relevă aspectele pozitive şi negative ale utilizării tehnologiilor informaţionale şi de comunicare în predarea centrată pe elev. Învăţarea şi predarea cu ajutorul TIC este un domeniu în evoluţie rapidă pentru ...
  • BARBAROȘ, Ninel (2017)
    The cognitive maps have a positive impact on the reading competence. Through this method the university teachers lead the reading activity, which implies decoding, comprehension and interpretation. The cognitive maps ...
  • CELPAN-PATIC, Natalia (2014)
    In this study we talk about the usefulness of contrastive linguistics in teaching foreign languages and literatures. The views of researchers concerning the present theory are divided: on the one hand are those who consider ...
  • ŞCHIOPU, Lucia (2015)
    Existenţialismul este o doctrină filozofică caracterizată printr-o accentuare a individualităţii, propagarea libertăţii individuale şi a subiectivităţii. Sartre evidenţiază crearea unei individualităţi ce se bazează pe: ...
  • BUDNIC, Ana; SMOCHIN, Olga (2017)
    Cercetarea propune o viziune integratoare a unor probleme importante de semiotică şi de teorie a lecturii prin abordarea interdisciplinară. În articol se analizeaza interpretarea textului orientat spre patrunderea în sensul ...
  • GORDZEI, Polina (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    Scrisul academic veritabil se naşte dintr-o abordare activă, interogativă faţă de obiectul de studiu şi toti studenţii, indiferent de ciclul de studii, au potenţialul de a scrie mai bine. Prin învățarea scrisului creativ ...
  • VASILACHE, Andrei (2014)
    În acest articol se compară exemple de cuvinte care conţin Regulile de Ortografie în română şi engleză. Elementul cheie este diferenţa dintre scriere şi pronunţie, corespunzător. Obiectivul principal este de a stabili acea ...
  • SAVA, Anastasia (2014)
    Heuristic methodology is currently growing, having mainly applied importance. This heuristic guidance comes as a response to verbalism and formalism established for a long time in school practice. Heuristic methodology ...
  • SAGOIAN, Eraneac; SAGOYAN, Agunik (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    Acest articol tratează importanţa competenţelor productive, precum competenţa de producere orală şi scrisă. Procesul de învăţare a limbilor străine este lent şi continuu şi poate fi văzut ca un şir de provocări ce trebuie ...
  • COVALIOV, Olga (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    În acest articol autoarea abordează tema cuvintelor împrumutate, care este un fenomen caracteristic pentru toate limbile şi care a fost întotdeauna o sursă importantă de dezvoltare a vocabularului limbii engleze. Unele ...
  • BARBAROȘ, Ninel; DENISOV, Emilia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    In this article I approached the comprehension and comprehensibility are specialized texts as reference texts in the classification by level of complexity. I wanted to anilizez these concepts to determine
  • SAGOIAN, Eraneac; SAGOYAN, Agunik (2015)
    În acest articol este accentuată importanţa predării pronunţiei şi ortografiei. La fel, sunt evidenţiate tehnici şi metode eficiente de predare a pronunţiei şi a ortografiei pentru a facilita înţelegerea sensului şi ...
  • MARDARI, Alina (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    În prezent se pune tot mai mult accent pe predarea limbii communicative şi pe autenticitate, recunoscând în acest fel rolul gramaticii vorbite. Acest articol tratează poblemele cheie întâlnite de profesorii ce ţin să ...
  • VASILACHE, Andrei (2015)
    Acest articol prezintă un şir de idei si reflecţii referitor la unul dintre cele mai dificile procese şi anume, cel de predare si instruire a limbii engleze pentru începători, in deosebi, şi studenţilor la nivel intermediar. ...
  • COPACINSCHI, Angela (2015)
    It should be noted that the adjective is not the only way express the quality of an object. French language has multiple ways of highlighting the quality of an object, for example a noun used in postposition towards the ...
  • ŞCHIOPU, Lucia (2017)
    Personalized learning system is based on sharing learning experiences, promoting responsibility, critical thinking, value system. Functional curriculum outcomes can be achieved through instructional strategies that promote ...
  • CARACAȘ, Olimpia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    Acest articol scoate ȋn evidenţǎ unele aspecte de pronunţie a silabelor accentuate si neaccentuate. Ȋn limba englezǎ accentul este rezultatul unei combinaţii a forţei expiratorice, a lungimii şi a tonului silabei respective, ...
  • COPACINSCHI, Angela (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    The lexical-grammatical transposition, that is sometimes called improper derivation or conversion, refers to the functional shift of a lexeme from lexical-grammatical class to another, possible only under unusual conditions ...
  • HERȚA, Lilia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    Traducerea este o operaţie esenţială care permite oamenilor din întreaga lume să împărtă şească informaţii, ştiri, cultură, literatură şi ştiinţe. Este un proces de redare a textului iniţial şi a tuturor caracteristicilor ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account