REPOZITORIU UPSC

Browsing Articole by Title

Browsing Articole by Title

Sort by: Order: Results:

  • GANGAN, Olesea (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    Prezentul articol propune o serie de activităţi pentru predarea-învăţarea limbii engleze prin intermediul modelului flipped classroom (clasa răsturnată), dar, mai întâi de toate, reflectează asupra relevanţei modelului ...
  • GOLUBOVSCHI, Oxana (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    The article addresses the problem of specifying the concept of translation competence and its areas of competency. Currently, the number of competencies that make up translation competence varies from author to author, ...
  • BABÂRĂ, Eugenia; VERDEŞ, Maria-Rocselana; USATÎI, Larisa (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    The article deals with the role played by motivation from the psychological and pedagogical points of view in learning English. Motivation is the driving force in learning and is primordial in the process of personality ...
  • BREAULT, Rick A. (2014)
    Acest articol este dedicat cercetării problemei progresului în educaţia democratică şi cauzele stagnării unui sistem educaţional democratic. la fel sunt propuse şi cîţiva psşi posibili de soluţionare şi integrare a valorilor ...
  • BARBAROȘ, Ninel; DENISOV, Emilia (2014)
    The social and political changes require developing new curricula in the system of higher education. The objective-based syllabus must be replaced by a competency-based syllabus. The Skills to understand specialized texts ...
  • VASILACHE, Andrei (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    Articolul dat reflectă posibilități optime de prezentare ale modalităților de asimilare eficientă a foneticii engleze pentru începători. În marea sa parte, cele expuse mai jos descriu modalități de pronunţie ale sunetelor ...
  • TATARU, Nina; PLESCENCO, Galina (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    Acest articol studiază tendinţele literare din sec XX în literatura engleză şi activitatea literară a marelui autor W. S. Maugham. Deoarece este dedicat romanului „Luna şi doi bani jumătate”, romanul este analizat pas cu ...
  • DUHLICHER, Olga (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    Învăţarea bazată pe probleme (eng. problem-based learning) este un proces activ şi interactiv, care dezvoltă studenţilor o mentalitate activă de învăţare, ei fiind mai implicaţi în acest proces. Folosind învăţarea bazată ...
  • SOLCAN, Angela; GUZUN, Maria (2014)
    To develop the expression with productive character, we have to share the process of teaching a foreign language in phases of formation the skills and the phase of using these skills in the activity of communication. We ...
  • SOLCAN, Angela (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    Communication in a foreign language is accomplished simultaneously with socio-psychological design of the communicative situation. Communication includes many components, such as: the linguistic aspect, language knowledge ...
  • HERȚA, Lilia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    Being an integral component of spiritual culture, the proverbs amaze by their proximity to the views of life, accuracy, intuition and wisdom. Knowing the mentality and culture of the English people offers the most accurate ...
  • PETRICIUC, Lilia (2017)
    Developing sociolinguistic competence has been deemed a delicate and controversial task in EFL for a number of reasons. Among these is the fact that foreign language learners come to classes with this competence already ...
  • GRECU, Jana; GRECU, Mircea (2015)
    În acest articol sunt prezentate esenţa didactică şi psihologică a povestei, cât şi funcţiile ei terapeutice în viaţa unui copil. De asemenea, este bine fundamentată importanţa povestei în lupta împotriva consumului de droguri.
  • MARDARI, Alina (2014)
    Articolul tratează “lectura” ca una dintre cele mai eficiente metode de învaţare şi predare a unei limbi străine, în cazul dat al limbii engleze. Pentru a atinge o competenţa înaltă cu ajutorul acestei metode, profesorul ...
  • TATARU, Nina; PLESCENCO, Galina (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2017)
    În această cercetare sunt evidențiate elemente de realism în lucrarea „Arms and the Man”(1894) de George Bernard Shaw, o anti-comedie romantică. Prin elementele de realism, Shaw încearcă să prezinte o imagine reală a ...
  • CARACAȘ, Olimpia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    Acest articol scoate ȋn evidențǎ unele aspecte de pronunție a vocalelor, inclusiv diftongilor în engleza britanicǎ (RP) și engleza americanǎ (GA). Problema fundamentalǎ a pronunției engleze stǎ în vocalizmul ei și în ...
  • GOLUBOVSCHI, Oxana; HERȚA, Lilia (2015)
    Deficienţele în exprimarea scrisă sunt numite erori logice. Acest articol abordează tema recunoaşterii şi evitării erorilor logice în procesul de scriere a unui paragraf. În articol sunt evidenţiate tehnici primare şi ...
  • ȘCHIOPU, Lucia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    Limba Engleză este o limbă internațională care are un număr mare de vorbitori nativi. O limbă atinge un statut global atunci când este abordată ca o limbă care joacă un rol special recunoscut în fiecare țară. În acest ...
  • CARACAȘ, Olimpia (2014)
    Articolul dezvăluie unele proprietăţi ale accentului în limba engleză şi anume rolul ritmului în accentuarea cuvîntului. Înlănţuirea cuvintelor în propoziţie le supune pe acestea la variaţii ritmice, ce determină uneori ...
  • SCOLNII Olga (2015)
    A face diferenţa între proverbele si zicalele limbii italiene nu este un lucru usor de depaşit. În mod schematic, putem să afirmăm că într-un proverb distingem un principiu moral şi didactic, o recomandare. O zicală („modo ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account