REPOZITORIU UPSC

Browsing Articole by Title

Browsing Articole by Title

Sort by: Order: Results:

  • BALTAG, Veronica (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    În articol se discută importanţa culturii tradițiilor și obiceiurilor studentului în procesul de învățare a limbii engleze. Totodată, profesorul trebuie să respecte drepturile studenţilor şi să dea dovadă de toleranţă ...
  • SOLCAN, Angela (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    Analizând competența discursivă, dezvoltată în procesul de achiziționare (dobândire) și cel de învățare a limbii străine, considerăm imperios de a face o distincție netă între termenii de achiziționare și învățare. Explicând ...
  • BALTAG, Veronica (2017)
    Topica interculturalităţii a apărut în ultimele decenii, ca răspuns, în plan educaţional, la fenomenele de creştere a interconexiunilor şi a globalizării. Obiectivul principal al educaţiei interculturale rezidă în ...
  • AUZEAC, Sergiu (2014)
    Comunicarea interculturală se referă la comunicarea efectivă între persoane din diferite medii culturale. În ultimii ani, specialisti din diferite domenii au realizat cît de importantă este comunicarea interculturală pentru ...
  • VERDEȘ, Maria-Rocselana (2016)
    The present article treats the problem of the interference of the mother tongue in the process of learning a foreign language, to be more exact, the English language, which presupposes certain particularities in the ...
  • SMOCHIN, Olga; TATARU, Nina (2015)
    Articolul oferă o prezentare generală a caracteristicilor de bază a personajelor femenine din romanul Jane Eyre de Charlotte Bronte. În baza materialelor autobiografice, în roman este analizată starea interioară a ...
  • GRĂDINARI, Galina (2014)
    The modern world is the product of ideas, beliefs and values of human imagination and culture that have shaped it over centuries. It has been created out of our minds as much as from the natural environment. The human mind ...
  • LUPAŞCU, Lilia (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    In cultural education, children and young people learn to reflect on their own culture, the culture of others and culture in general. This ability to reflect is generally trained in a number of ways. For example through ...
  • SOFRONIE, Natalia (2015)
    Cadrul European Comun de Referință pentru Limbi (CECRL) reprezintă, la momentul actual, un document de politică educațională în domeniul predărilor Limbilor Străine. Printre numeroasele aspecte pe care le cuprinde, găsim ...
  • BULAT, Ana (2017)
    Utilizat, inițial în domeniul formării profesionale (anii 80), demersul bazat pe competențe (approche par compétences - APC) în învățământ este orientat spre dobândirea de către elevi a competențelor de durată, capabile ...
  • SOLCAN, Angela (2017)
    Statutul dublu al viitorului profesor de limbi străine constituie un context favorabil de a pune în aplicare o serie de modele, având ca obiectiv dezvoltarea competențelor indispensabile învățării autonome. Studentul trebuie ...
  • SAVA, Anastasia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    Harta euristică cunoscută şi ca hartă conceptuală, mintală, cognitivă, mind map (din limba engleză), a devenit în ultimul timp în didactică o metodă de învăţare foarte eficace ce pune accentul atât pe structurarea gândirii, ...
  • CELPAN-PATIC, Natalia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    This paper is about the importance of interdisciplinarity in the process of foreign language teaching and learning at the Faculty of Foreign Languages and Literatures of the “Ion Creangă” State Pedagogical University. This ...
  • GUZUN, Maria (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    Abordarea reflexivă ocupă un loc important în Curricumulul Naţional 2019, conceput cu scopul de a orienta predarea/învăţarea limbilor străine în aspect cognitiv, metacognitiv, reflexiv şi acţional. Aspectul reflexiv impune ...
  • SOLCAN, Angela (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    Prezentul articol tratează problema învățământului autoreglat al limbii franceze ca limbă străină in cadrul predării – învățării în mediul școlar din Republica Moldova. În cadrul societății actuale caracterizată de schimbări ...
  • SAVA, Anastasia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    Noțiunea de metodă euristică în didactică limbii franceze este relativ nouă, termenul fiind asociat anterior disciplinelor exacte, atunci când Arhiemede, descoperind legea fizicii, a spus: Eureca – am gasit! În didactică, ...
  • SOLCAN, Angela (2015)
    La cursul de limbă franceză, atît studenţii, cît şi profesorii, pot fi într-o insecuritate lingvistică. Insecuritatea sau securitatea ţin de raportul pe care îl stabileşte un locutor între propria performanţă verbală şi ...
  • SAVA, Anastasia (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    In the last decade, the development of creative thinking has become one of the main imperatives of education. Thinking, in general, and creative thinking, in particular, is an essential component of learning. The four ...
  • BULAT-GUZUN, Ana (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    În ultimii 30 de ani, revoluţia cauzată de migrarea ediţiilor scrise de la formatele clasice – tipărite către formatele digitale – electronice - a provocat o schimbare majoră şi asupra manualelor utilizate de actorii ...
  • RUSU, Vasilisa (2015)
    Limba franceză este foarte bogată în nume proprii. Între numele proprii şi cele comune sunt asemănări şi deosebiri, atât din punct de vedere semantic, cât şi sintactic. În limba franceză se întîlnesc o mare varietate de ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account