REPOZITORIU UPSC

Browsing Articole by Title

Browsing Articole by Title

Sort by: Order: Results:

  • NAZARU, Cristina (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    Mobile Assisted Language Learning (MALL) este o relativ nouă abordare de predare – învățare a limbilor, bazată pe utilizarea tehnologiilor mobile, inclusiv telefoane, tablete, ceasuri inteligente, playere, etc. MALL combină ...
  • ȘCHIOPU, Lucia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    Abilitățile, cunoștințele și competențele intelectuale sunt toate dobândite prin învățare. Învățarea este procesul de dobândire a experienței intelectuale, înțelegerea asimilării informațiilor, formarea gândirii, sferei ...
  • ȘCHIOPU, Lucia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    Teoriile de învăţare a inteligenţei arată modul în care evoluează inteligenţa, originea şi interacţiunile senzorio-motorii ale subiecţilor cu mediul înconjurător. Aceste teorii sunt de natură constructivă, deoarece insistă ...
  • COVALIOV, Olga (2017)
    În acest articol este abordată tema cuvintelor împrumutate, care este un fenomen caracteristic pentru toate limbile şi care au fost întotdeauna o sursă importantă de dezvoltare a vocabularului limbii engleze. Unele cuvite ...
  • TIOSA, Iuliana (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    This article tends to provide answers to the questions Where are the origins of this method? Where does it come from? How was it implemented in different ages? What was the basic concept? The historical development begins ...
  • USATÎI, Larisa (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    The present article touches upon the phonological value of the sounds which is of huge importance to the learners. Each language has its specific inventory of vowels. The vowel system in English is much more complicated ...
  • CHISELIOV, Victor (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    În acest articol, autorul examinează structura sintactică “sein+ Adjektiv auf – bar“, care este de fapt o formă descriptivă a pasivului, tipică limbii germane, din perspectiva gramaticii constructive. Gramatica constructivă, ...
  • TOPCU, Iskender (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    The article describes pedagogical conditions for the formation of communicative competence of students by means of game situations. It has been determined that the traditional approach to learning under the conditions of ...
  • DONOAGĂ, Diana (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    Today, there is a lot of talk about the pedagogy of freedom through alternative forms of education, family-type education, etc. Freedom pedagogy stands out as a science attentive to teacher training for the purpose of ...
  • GUZUN, Tatiana (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    Articolul este dedicat unei teme gramaticale actuale, cu importanţă practică în studierea limbii engleze. Studiul prezintă argumentele savanţilor lingvişti referitor la categoria gramaticală, în care se încadrează formele ...
  • FRANKENFELD, Christian (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    During the last two decades, poetry slam has become an increasingly popular form of literary expression worldwide. In addition to popular evening events by well-known slam artists, the format is also widely used in literature ...
  • GRECU, Jana; GRECU, Mircea (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    This article presents the role that the therapeutic fairytales play in the cognitive and emotional development of a child. The authors speak of the importance of therapeutic fairytales in the development and maintaining ...
  • GANGAN, Olesea (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    Prezentul articol propune o serie de activităţi pentru predarea-învăţarea limbii engleze prin intermediul modelului flipped classroom (clasa răsturnată), dar, mai întâi de toate, reflectează asupra relevanţei modelului ...
  • GOLUBOVSCHI, Oxana (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    The article addresses the problem of specifying the concept of translation competence and its areas of competency. Currently, the number of competencies that make up translation competence varies from author to author, ...
  • BABÂRĂ, Eugenia; VERDEŞ, Maria-Rocselana; USATÎI, Larisa (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    The article deals with the role played by motivation from the psychological and pedagogical points of view in learning English. Motivation is the driving force in learning and is primordial in the process of personality ...
  • BREAULT, Rick A. (2014)
    Acest articol este dedicat cercetării problemei progresului în educaţia democratică şi cauzele stagnării unui sistem educaţional democratic. la fel sunt propuse şi cîţiva psşi posibili de soluţionare şi integrare a valorilor ...
  • BARBAROȘ, Ninel; DENISOV, Emilia (2014)
    The social and political changes require developing new curricula in the system of higher education. The objective-based syllabus must be replaced by a competency-based syllabus. The Skills to understand specialized texts ...
  • VASILACHE, Andrei (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    Articolul dat reflectă posibilități optime de prezentare ale modalităților de asimilare eficientă a foneticii engleze pentru începători. În marea sa parte, cele expuse mai jos descriu modalități de pronunţie ale sunetelor ...
  • TATARU, Nina; PLESCENCO, Galina (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    Acest articol studiază tendinţele literare din sec XX în literatura engleză şi activitatea literară a marelui autor W. S. Maugham. Deoarece este dedicat romanului „Luna şi doi bani jumătate”, romanul este analizat pas cu ...
  • DUHLICHER, Olga (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    Învăţarea bazată pe probleme (eng. problem-based learning) este un proces activ şi interactiv, care dezvoltă studenţilor o mentalitate activă de învăţare, ei fiind mai implicaţi în acest proces. Folosind învăţarea bazată ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account