REPOZITORIU UPSC

Browsing Articole by Title

Browsing Articole by Title

Sort by: Order: Results:

  • BARBAROȘ, Ninel (2014)
    The selection and classification of specialized texts are provided based on effective properties of economic language. So, it should be taken into account the level of knowledge of the students, their interest and motivation ...
  • COVALIOV, Olga (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    In articolul acesta se abordeaza tema valorilor si structurilor familiei. Sunt descrise valorile familiale ca cele sociale, politice si religioase. Este cunoscut faptul că valorile sunt importante in orice situații.
  • MELNICIUC, Radu (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    The present study aims at elucidating a series of aspects of the stylistics of neorealism in the collection of stories Racconti romani by the prose writer Alberto Moravia. Beyond the dry, sober, seemingly superficial style ...
  • COPACINSCHI, Angela (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    The translation usually known as transposition marks the evidence of the functional equality among the elements of the nature and the diversity inside the phrase. Summing up these notices we can say that at least the ...
  • ROTARU, Elena (2017)
    Utilizarea corectă a articolului în limba engleză prezintă dificultăți pentru majoritatea studenților care studiază limba engleză ca limbă străină. Una din dificultăți este că forma articolului în limba engleză depinde de ...
  • SURUGIU, Dorina (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    Intercultural approach involves stepping out of conventional teaching and learning of a foreign language, which is not limited to the grammatical, functional and cultural contents, as while that knowledge is developed, a ...
  • SAGOIAN, Eraneac; SAGOYAN, Agunik; SOLODOVNICOVA, Anna (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    The notable shift of focus in the field of education in more recent years fostered the idea of teaching a foreign language communicatively, that is, acquiring linguistic competence and communicative skills. Our fundamental ...
  • CHIRA, Oxana (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    Education for sustainability is one of the great future tasks for mankind. Yet it can only succeed if it takes into account the cultural diversity that persists among the different societies of the world. If we fail to ...
  • ALDAWOOD, Danielle Marie (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    În cadrul Educaţiei pentru Drepturile Omului, cel mai frecvent, sunt utilizate trei tipologii de diseminare a informaţiei despre drepturile omului. Modelul transformaţional este bazat, în sens larg, pe filosofia pedagogică ...
  • ROTARU, Elena (2014)
    Articolul vizează abordarea funcţională în procesul de predare a limbii străine, în special la nivelul intermediar şi avansat. În acest context, autorul reflectează asupra utilizării timpului viitor în limba engleză vorbită. ...
  • SCHIOPU, Lucia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    This article reveals the contradictory distinction of the concept of critical thinking but also presents a synthesis of the existing definitions. Critical thinking is not based on the accumulation of information, but on ...
  • BODORIN, Cornelia (2014)
    Giacomo Leopardi este considerat unul dintre scriitorii cei mai iluştri pe care i-a avut Italia. Chiar dacă a fost cunoscut ca poet Leopardi a fost un mare filosof. Pesimismul leopardian este o filosofie, este o viziune a ...
  • BABĂTĂ, Eugenia; TANER, Ilgin; USATÎI, Larisa (2017)
    Articolul prezent tratează problema învăţării gramaticii limbii engleze prin aplicarea diferitor metode şi procedee pentru dezvoltarea competenţei comunicative. Competenţa comunicativă este definită ca relaţia, legătura ...
  • ROTARU, Elena (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    Tehnica lucrului în grup a devenit foarte populară și este utilizată frecvent în predarea limbilor străine, deoarece permite stabilirea unei atmosfere degajate în clasă și stimulează comunicarea orală focusată pe soluționarea ...
  • BOLDUMA, Veronica (Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2021)
    recent years, more and more emphasis has been placed on methods of educational interaction. These methods allow the teacher to involve even the most passive student in the communication process. Interactive learning requires ...
  • GOLUBOVSCHI, Oxana (2021)
    The purpose of this article is to present some interactive and student-centred examples of the speaking activities that offer an alternative to the traditional way of teaching speaking in an ESL classroom. The strategies ...
  • BALTAG, Veronica (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    Acest articol reflectă dezvoltarea tehnologică din ultimele decenii, precum şi fenomenul globalizării, care au determinat instituţiile şi specialiştii din întreaga lume să caute competenţe specifice care relevă însuşirea ...
  • GRECU, Jana (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    Acest articol evidenţiază umorul ca instrument pedagogic efectiv în procesul de învăţământ. Autorul oferă câteva metode şi mijloace de a face lecţia de limbă engleză mai interesantă, prin diferite tehnici „haioase”, ca ...
  • SCHIOPU, Lucia (2014)
    Invățarea mixtă reprezintă procesul asimilării a diverse stiluri de învățare, care se pot realiza prin intermediul resurselor fizice și virtuale mixte. Stilurile de predare/ învățare se referă la numeroasele modalități în ...
  • GRABAZEI, Svetlana (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    Acest articol defineşte conceptul idiom, rolul şi funcţionarea lui în cadrul procesului educaţional şi cel lingvistic. Acest concept este răspîndit şi este întrebuinţat, avînd un rol important în procesul educaţional. Am ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account