REPOZITORIU UPSC

Browsing Articole by Title

Browsing Articole by Title

Sort by: Order: Results:

  • Mardari, Alina (2015)
    Articolul prezintă o metodă modernă de invaţare a limbii engleze şi de evaluare a cunoştinţelor studenţilor - portofoliul electronic cunoscut sub denumirea e-portfolio. În articol sunt specificaţi factorii ce au contribuit ...
  • Budnic, Ana (2015)
    The article reveals the fact that intercultural education demands from the school an important process of opening and renewal, matching curricula to the reality of multicultural societies. Schools are basing their work ...
  • MARDARI, Alina (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2016)
    Prezentul articol abordează rolul folosirii videourilor în cadrul unei lecţii de limbă străină, ce contribuie esenţial la sporirea motivaţiei în procesul de învăţare al unei limbi. Importanţa folosirii învăţării bazată pe ...
  • COVALIOVA, Olga (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    Predarea este una din principalele componente ale planificării educaționale, care este un factor-cheie în realizarea planurilor educaționale. Cu toată importanța bunei predări, rezultatele sunt departe de a fi ideale. ...
  • Baltag, Veronica (2014)
    În acest articol am încercat să evidenţiez rolul folosirii tehnologiilor moderne în predarea limbii engleze, și anume, m-am axat pe predarea vocabularului. Printre tehnologiile moderne care pot fi folosite în predarea ...
  • TIOSA, Iuliana (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    Articolul dat cercetează scrierea academică și debutează cu definirea acestui concept. În acest context, se scoate în evidență complexitatea scrierii academice. Tipurile de texte realizabile și importante la universitățile ...
  • SAGOIAN, Eraneac; SAGOYAN, Agunik (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    În acest articol este accentuată importanţa predării pronunţiei şi ortografiei. La fel, sunt evidenţiate tehnici şi metode eficiente de predare a pronunţiei şi a ortografiei pentru a facilita înţelegerea sensului şi scrierea ...
  • DENISOV, Emilia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    Didactica comunicativă înseamnă că în centrul învăţării limbilor străine trebuie să fie nu doar cunoştinţele teoretice a limbii, ci şi abilităţile comunicative, adică abilităţile de a pune în practică limba studiată în ...
  • Carcaş, Olimpia (2015)
    Învăţarea unei limbi străine depinde în mod obligatoriu de o pronunţie clară şi coerentă a sunetelor. În acest articol este menţionată necesitatea cunoaşterii în profunzime a principalelor probleme în pronunţie, cu care ...
  • Gangan, Olesea (2015)
    Articolul este o sinteză a bunilor practici de utilizare a învăţământului electronic (e-learning) în cadrul Universităţii din Tallinn (Estonia). Autorul pune accent pe utilizarea modelului flipped classroom (clasa inversată) ...
  • BULAT, Ana (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    La compréhension de l’oral est un processus très complexe. Les didacticiens ont commencé à l’exploiter en classe des langues au moment de l’apparition des documents authentiques. Le développement de la compétence de ...
  • HERȚA, Lilia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    The article describes an experimental study conducted through surveys, which were used to determine the degree to which the proverbs are used and how they are used to improve and form the communicative competence in the ...
  • TATARU, Nina; PLESCENCO, Galina (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    În acest articol autorii oferă metode de predare din perspectiva înțelegerii textului literar si poeziei. Limbajul poetic contribue la insusirea gramaticii, semanticii, foneticii și la dezvoltarea imaginației în limba ...
  • Herţa, Lilia; Golubovschi, Oxana (2017)
    Proverbele pot fi studiate în comparaţie cu cu alte expresii apropiate lor, cum ar fi expresii fraziologice, zicători, aforisme, maxime, metafore şi anti-proverbe, deoarece caracteristicile distinctive ale proverbelor pot ...
  • BULAT, Ana (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2018)
    Learning is the activity of people without experience, this is why it’s normal for a scholar to make errors during the formation. Pedagogically, error is an answer or a behavior which doesn’t correspond to what is expected ...
  • Barbaroş, Ninel (2014)
    The selection and classification of specialized texts are provided based on effective properties of economic language. So, it should be taken into account the level of knowledge of the students, their interest and motivation ...
  • COVALIOV, Olga (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    In articolul acesta se abordeaza tema valorilor si structurilor familiei. Sunt descrise valorile familiale ca cele sociale, politice si religioase. Este cunoscut faptul că valorile sunt importante in orice situații.
  • MELNICIUC, Radu (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    The present study aims at elucidating a series of aspects of the stylistics of neorealism in the collection of stories Racconti romani by the prose writer Alberto Moravia. Beyond the dry, sober, seemingly superficial style ...
  • COPACINSCHI, Angela (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    The translation usually known as transposition marks the evidence of the functional equality among the elements of the nature and the diversity inside the phrase. Summing up these notices we can say that at least the ...
  • Rotaru, Elena (2017)
    Utilizarea corectă a articolului în limba engleză prezintă dificultăți pentru majoritatea studenților care studiază limba engleză ca limbă străină. Una din dificultăți este că forma articolului în limba engleză depinde de ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account